En daarom vond ik dit een regelrechte k*t "opdracht". Wie weet had Remy wel winnaar geworden. ("Als als als")
Nooit meer zo'n opdracht graag, productie
100% eens. De test is een middel om te checken wie het meest weten. Daar moet je dus niet aan gaan zitten.
Ik was al blij dat de kandidaten het Russisch roulette-effect dat aflevering 1 heet hebben overleefd, maar blijkbaar moest er toch even een gelukselementje in. Er zijn me de laatste paar jaar al te vaak veelbelovende interessante kandidaten slachtoffer van die toevalsbende geworden.
Plus dat geld verliezen gewoon demotiveert.
Plus dat wij er als kijkers niks aan hebben, omdat we heel veel informatie missen. En niet alleen dat, maar we hebben uit 2012 geleerd dat met zo'n opdracht in een aflevering, we aan de andere opdrachten in die aflevering óók niks hebben.
Volgende keer in plaats van zoiets, graag gewoon een opdracht waarbij ze door een veld moeten rennen met quads achter zich aan, of wat dan ook, maar dit soort duffe twists een "opdracht" noemen vind ik wat vergezocht.
[Er is in de intro gezegd dat het seizoen "meer dan 25" opdrachten heeft. Uiteraard zijn dat er dan dus precies 26. En dat is 2 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3], oftewel, 2 opdrachten in aflevering 1 en 3 opdrachten in afleveringen 2 tot en met 9 (finale). Tenzij het seizoen een extra aflevering heeft, wordt dit dus geteld als opdracht.]