Ik zit me te vervelen, dus ik vul dit even aan
Ellie: Hoopt dat de mol een fout maakt.
Tim*: Spreidt over 3 a 4 mensen. (Heeft de mol een kar bij het eindpunt afgeleverd bij de zoutopdracht? -> nee)
Annemieke: Remy is nieuw in de lijst van verdachten. (Wie is de mol? Remy)
Remy: Strategie is om het spel in het spel te spelen, dus niet wie is de mol maar wie is niet de mol? (Waar stond de mol op de groepsfoto van aflevering 2? -> in de voorste rij) Heeft 4 mensen kunnen
afstrepen met deze strategie. Zichzelf, Klaas, Annemieke en Airen
Airen*: Strategie verandert van minuut tot minuut. Wil graag spreiden maar vult onbewust toch veel vragen op 1 iemand in. (Wat bestelde de mol tijdens de lunch voor de Trappen-opdracht? -> club sandwich)
Cecile: Verdenkt Airen nog steeds. Krijgt geen hoogte van haar. (Waar stond de mol tijdens de trappen-opdracht? -> onderaan) Mogelijke nieuwe mol is Klaas.
Klaas: Spreiding gaat over Tim, Airen en Marjolein.
Marjolein: Drie verdachten: Ellie, Annemieke, Rop. Verdenkt Ellie héél erg, maar gaat toch spreiden
Taeke: Rop blijft mysterieus. Ware Rop heeft ie nog niet kunnen ontdekken (De mol is -> een man)
Rop: Strategie is dat hij nog steeds gaat spreiden. 20 vragen opdelen in blokken van 5, en die blokken op die 5 mensen te beantwoorden (note: dit is onmogelijk in mijn opzicht, maar oke hahaha) (Als hoeveelste kwam het duo van de mol aan bij de klooster-opdracht? -> Als vijfde)
*Dikgedrukt: zet joker in*Schuingedrukt: afvallerVan sommigen is overigens niet helemaal duidelijk of er nu een joker is ingezet. Die van Airen zien we bijvoorbeeld niet, maar ze zegt het wel in haar exit met Art...
Ellie -> ?
Tim -> ? (het is me nog niet helemaal duidelijk wie er WEL een kar hebben afgeleverd, maar sowieso Marjolein & Taeke)
Annemieke: Remy
Remy: Ellie, Tim, Cecile, Marjolein, Taeke, Rop (
) (Eerste rij groepsfoto = Airen, Taeke, Marjolein, Cecile)
Airen: ?
Cecile: Airen, Klaas (Onderaan de trappen-opdracht stonden: Klaas, Taeke, Rop & Marjolein)
Klaas: Tim, Airen, Marjolein
Marjolein: Ellie, maar ook Annemieke en Rop
Taeke: Rop
Rop: ? (Antwoord op de vraag was Remy & Airen)