(vervolg)
Wie was het witte gezicht in de leader? (En waarom had Dennis blauwe ogen?)
Niet beantwoord
Waarom hebben Tim en Annemieke relatief laag gescoord in de finale test met 40 vragen (23 om 25) vergeleken met 2014 (35 om 36)?
Niet beantwoord
Als ik een gok mag doen: de vragen zijn moeilijker. Dit is het eerste seizoen dat ik hoorde dat je ook moet onthouden wie als hoeveelste wat bestelde bijvoorbeeld. Mogelijk omdat de Mol tegenwoordig steeds vaker door meer mensen verdacht wordt.
Hoe hadden de kandidaten de kabelbaan-opdracht goed kunnen volbrengen? Enkele van de woorden die kandidaten moesten opzoeken in het woordenboek stonden er niet in, o.a. badulaque / oelewapper.
Niet beantwoord
Voor Tim en Annemieke: hoe vond je het dat je 9 maanden moest wachten om te weten of je gewonnen of verloren had?
Ze dachten allebei dat de ander gewonnen zou hebben, dus ze konden er mee leven. Toen eenmaal duidelijk was dat de winnaar niet ter plaatste bekend werd gemaakt hebben ze extra genoten van het eindfeest.
- Wie zat op wie en waarom?
Ellie zat op Rop, omdat hij wel het signatuur van een Mol heeft. Kijk dat haar!'
Voor de rest niet besproken.
- Hoe werd Klaas verdacht en waarom?
Niet beantwoord
- Werden de acties van Klaas gezien en door wie?
Niet beantwoord
- Wie heeft er gepuzzeld met de biljetten?
Tim heeft er niet meer mee gepuzzeld omdat hij toch wel zeker was wie het was.
Hadden de woorden uit de kabelbaanopdracht nog iets met Klaas als mol te maken?
Niet beantwoord
Wat deden de zombiccolo's op het moment dat ze een kandidaat 'pakten'?
Niet beantwoord
Aan Tim Taeke en Klaas: kunnen jullie voordoen hoe dat dansje ook alweer ging bij het televisieprogramma?
Niet beantwoord
Mol, doe nog eens wat acties uit de doeken die we in aflevering 10 nog gemist hebben
Eigenlijk helemaal niet besproken
Enkel de restaurantopdracht dus.
Zijn al onze vragen eigenlijk beantwoord? Ik heb nog geen filmpje kunnen bespeuren van Het Vragenvuur?
Zoals je ziet, een aantal, maar veel ook niet.
Al met al dus veel vragen nog onbeantwoord, voornamelijk productioneel. Zou er geen ruimte meer zijn voor serieuze vragen? Tja, geef mij dan maar een Molfandag waar minder gelachen en meer verbaasd wordt. (Wat overigens altijd perfect samenging
) Vraagje aan realitynet: Mocht de nieuwe opzet van de Molfandag nou doorzetten, is het dan niet een idee om volgend jaar weer een chat met Art of iemand van de crew te organiseren, maar dan ná de ontknoping? Zodat ze vrijuit kunnen praten over alle onbeantwoorde vragen...