Zullen al die stukjes nu al aan elkaar passen? Ik betwijfel het, maar leuke poging.
Ik ga er vanuit dat alle stukjes in rechte banen gesneden zijn en in die banen aan elkaar komen te liggen. Ik ben wel bang dat we stukjes gaan missen, omdat de kandidaten niet al het geld gaan verdienen.
Ik heb een plaatje bijgevoegd van mijn gepuzzel tot nu toe. Helaas wel wat klein om aan de maximale bestandsgrootte te voldoen.
Nummers komen overeen met de aflevering en de alfabetische aanduiding is van links naar recht, boven naar beneden.
De gekleurde lijnen geven mijn inschatting weer van de waarschijnlijkheid van links: Donker groen ben ik vrij zeker van; groen-geel is waarschijnlijk; geel is aannemelijk; geel-oranje is plausibel; oranje is mogelijk; rood is mogelijk, maar onwaarschijnlijk (omdat een andere verbinding logischer lijkt).
Super duidelijke verschillende categorieën.
Ik kan ook op slag weer van mening veranderen over een bepaalde inschatting.
Bij niet aansluitende stukken ligt de volgorde niet vast.
Leuke puzzel dit. Jammer dat ik een week moet wachtend op de volgende stukjes.
EDIT> Ehhh, 2G ligt verkeerd. Zie net dat die een witte rand heeft. Deze hoort dus 180 graden gedraaid in de rij van 1F en 2C. Of 1F en 2C moeten juist 180 graden gedraaid. Ik verwacht nog wel dat 2B en 2G in dezelfde kolom zitten. Meer stukje!!!! Please!!!EDIT2> Twijfel toch behoorlijk over de 2D-1B combi. Ik dacht dat 1B verkleurd was, maar er lijkt een kleurverloop te zitten in 2D die mist in 1B. Hmmm. 1C toch links van 1I. OK, ik zal jullie niet meer lastig vallen met elke gedachte verandering.