Auteur Topic: Titels afleveringen  (gelezen 55690 keer)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Titels afleveringen
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2016, 15:16:51 »
Dat had ik inderdaad ook al bekeken. In de aflevering zie je ze allemaal schrijven.
Ellie en KLaas zie je bij de laatste opdracht niet echt schrijven, maar dat zijn er 2.

De enige die je (volgens mij) met een actie in de uitzending uniek kan linken aan de afleveringtitel is Taeke. Zijn naam is de enige naam die we geschreven zien staan op een enveloppe in opdracht 3.

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #101 Gepost op: 22-01-2016, 15:19:55 »
Nul is niks.
Remy schreef nul euro, oftewel: hij schreef niks. En hij ging. De andere kandidaten schreven wel een bedrag op.. en zij bleven.

:)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 22-01-2016, 15:49:26 »
Ik dacht er precies zo over... Alleen:

Afl. 1 Wijsmaken: Kon ik nog niet bij Airen plaatsen
Afl. 2 Het laatste woord, letterlijk: Remy. Ik dacht hierbij aan.. Remy heeft het laatste woord in de aflevering en ook in de vooruitblik voor aflevering 3. En Remy valt af.
Afl. 3 Wie schrijft die blijft: Is er iemand die op 1 moment niet geschreven heeft?

Opnieuw alleen met terugwerkende kracht te verklaren naar afvaller. (had dit al eerder opgemerkt en zie nu dat het nog steeds kan)
1)Wijsmaken - slaat dan op de executie op de Dam, ons wordt wijsgemaakt dat er 11 deelnemers zijn, maar 1 valt ter plekke al af. Alle 10 die daar groen hadden gaan ook hier door.
2)Het laatste woord - Airen had in afl.1 het laatste woord, valt deze afl. af.
3)Wie schrijft die blijft - Remy schreef 0 euro en valt af. Maar misschien hebben we in afl.2 iedereen zien schrijven behalve Remy?

Het zou kunnen, iets uit de vorige aflevering of dezelfde aflevering, helaas kun je daar niets mee voorspellen.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 22-01-2016, 15:56:14 »
Opnieuw alleen met terugwerkende kracht te verklaren naar afvaller. (had dit al eerder opgemerkt en zie nu dat het nog steeds kan)
1)Wijsmaken - slaat dan op de executie op de Dam, ons wordt wijsgemaakt dat er 11 deelnemers zijn, maar 1 valt ter plekke al af. Alle 10 die daar groen hadden gaan ook hier door.
2)Het laatste woord - Airen had in afl.1 het laatste woord, valt deze afl. af.
3)Wie schrijft die blijft - Remy schreef 0 euro en valt af. Maar misschien hebben we in afl.2 iedereen zien schrijven behalve Remy?

Het zou kunnen, iets uit de vorige aflevering of dezelfde aflevering, helaas kun je daar niets mee voorspellen.

Als je opmerkzaam was de vorige aflevering dan weet je aan het begin van de aflevering wie er over 50 minuten afvalt. ;D

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 22-01-2016, 15:59:00 »
Als je opmerkzaam was de vorige aflevering dan weet je aan het begin van de aflevering wie er over 50 minuten afvalt. ;D

zoiets ja  ;D

Offline Nessa

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 22-01-2016, 16:08:49 »
Leg uit...

Offline Hellevuur

• Forumlid
  • Trust nobody!
« Reactie #106 Gepost op: 22-01-2016, 19:49:27 »
Leg uit...

De titel van aflevering 2, maar dat kan puur toeval zijn natuurlijk. Als Rop er nu uitgaat, zitten we alvast op goede spoor :)

Offline Nessa

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 22-01-2016, 21:45:02 »
Bedoel je dat Rop het laatste woord had in de 3e aflevering?

N

Offline Bruun

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 22-01-2016, 22:39:06 »
Ik hoorde zojuist dat de afleveringtitel van morgen al is uitgelekt: "zo klaas als een klontje"

Offline Conejo

• Forumlid
  • Look at this face..
« Reactie #109 Gepost op: 22-01-2016, 22:39:31 »
Ik hoorde zojuist dat de afleveringtitel van morgen al is uitgelekt: "zo klaas als een klontje"

::rofl:: ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #110 Gepost op: 22-01-2016, 22:39:54 »
::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 23-01-2016, 09:08:42 »
Hahahahaha

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #112 Gepost op: 23-01-2016, 20:36:39 »
Titel toegevoegd

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 23-01-2016, 21:31:48 »
Ellie vond het bedrag in de kist minder dan ze dacht

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #114 Gepost op: 23-01-2016, 21:32:32 »
Iedereen dacht dat Klaas 3 Jokers had, maar had had er maar 1. 'Minder dan je denkt' dus...

Klaas closed...

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 23-01-2016, 21:33:55 »
Toch niet de titel van deze week: 'zeg het zelf' Dan toch een foutje vorige week of wijziging omdat het teveel prijs zou geven als mogelijke hint ;)

Offline Mevo

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 23-01-2016, 21:37:31 »
Wie schrijft die blijft -> wie niet schrijft gaat???
Zien we iemand helemaal niets schrijven terwijl de anderen allemaal wel iets schrijven?

Volgens Nessa (nog bedankt voor het uitzoeken) zag je Ellie en Klaas niet schrijven -> wie niet schrijft gaat weg.
Ik heb dus een gokje gewaagd en Ellie als afvaller ingevuld...
Dus wel puntjes voor de pool, maar oh zo jammer dat Ellie moest gaan...echt heel jammer :\'(
Ik vond haar heel erg leuk als kandidaat!!

Offline molton

• Forumlid
  • Hmmm
« Reactie #117 Gepost op: 23-01-2016, 21:45:18 »
Ellie vond het bedrag in de kist minder dan ze dacht
Dan hebben we helaas niet zo veel aan de afleveringstitels als ze alleen op de afvaller slaan, wat nu toch wel het geval lijkt.

Zouden ze de titels van de afleveringen zijn gaan veranderen na de "Kloosterhint" - misschien sloegen de titels eerst op De Mol - en zou dat ook de reden zijn dat de aflevering van vorige week eerst een andere titel had?
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 29-01-2016, 17:30:02 »
Kan het zijn dat de titel van elke aflevering verwijst naar de afvaller in de volgende:

Ik weet nog niet hoe het met Airen zit maar onderstaand viel me op:

Aflevering 2 heet "het laastste woord", dat is Remy met "molletje". Vervolgens valt hij in aflevering 3 af.
Aflevering 3 heet "wie schrijft die blijft", we zien van iedereen dat ze of een cijfer of in ieder geval iets opschrijven bij het bieden op de macht van de test, behalve Ellie. Zij valt de aflevering 4 erop af.
Aflevering 4 heet "minder dan je denkt". Dit kan betekenen dat Rop (96 domino's) of Taeke (hij verondersteld dat Klaas 3 jokers heeft terwijl dit er maar 1 is) Of Klaas zelf omdat hij minder jokers heeft, maar dat laatste denk ik niet.

MOcht deze theorie enigszins kloppen dan zou morgen dus Rop of Taeke af moeten vallen,

Offline evelienh1986

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 30-01-2016, 20:46:13 »
Titel toegevoegd