Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
De "vorige week"-compilatie van ingezette jokers en dan Art met de zwarte vrijstelling. Die kop van Art, het is net een parodie op zichzelf.
Ik kan niet eens een taxi aanhouden in het Spaans. Maar toen dacht ik net als bij het berg beklimmen.. fok dit, #zinin! Lipgloss, beetje mascara... Klaas van Kruistum Dat was toch wel het grappigste moment Correctie: dat dansje van de drie
Die onderste foto, ik zie zaken van Taeke die ik niet had hoeven zien geloof ik Hint: ze zijn rond(achtig) en op kruishoogte
Dat zijn 2 jokers.
Hij is te leuk om te laten liggen dus bij deze mijn nieuwe icon/avatar van dit seizoen!
Daar ben je dan rap weer van afgestapt....
Zie je wel: zelfs Taeke hint naar Klaas van Kruistum
Ik heb niks gewijzigd, wss een mod die het te zwaar vond want het formaat qua resolutie zou moeten kunnen.
Volgende week de grote finale! Ik heb nog geen idee wat ik aan ga doen. Iets spraakmakends als een witte legging met waterschoenen bij nader inzien toch maar niet. Maar ik neig wel naar iets in de kleur pisgeel. Ik zag in Milaan dat-ie weer helemaal terug is in het modebeeld.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1003 gasten en 2 vaste bezoekers