Grappig want dat zou normaal gesproken een reactie zijn die ik zelf geschreven zou kunnen hebben. Ik heb het niet zo op de wie zit op wie hints.. Meestal kan je er niks mee. Vooral niet de eerste 6 afleveringen.. dan idd de montage die soms raar doet.
De jokers die ingezet worden etc
Nu was de zwarte ingezet en kreeg je toch redelijk helder te zien hoe het zit...
Die vraag van Rop hoorde denk echt bij Rop. En hij vulde Tim in (4e die ging bij de koffers)
Annemieke en Rop zijn maatjes en Annemieke vult (waarschijnlijk) alles in op Klaas. Dan lijkt het me stug dat Rop niet hetzelfde zou doen. Als ze de joker aan Rop geeft, zegt ze ook tegen hem dat hij goed zijn best moet doen bij de test. Dat komt op mij een beetje over alsof ze al afgesproken hebben om op Klaas te stemmen en dat Annemieke hoopt dat Rop de test goed op Klaas invult. Misschien is die 4e vraag wel gewoon fout ingevuld door Rop?
Ik denk gewoon niet dat je er iets uit kan afleiden. Ik krijg de indruk dat iedere kandidaat de andere kandidaten bij de biecht moet aflopen en over hun moet zeggen wat verdacht aan hen is en dan monteren ze dat later zoals het de regie uitkomt. Anders zou de mol toch ook meteen door de mand vallen doordat hij steeds op een andere stemt. Klaas zit denk ik nog steeds op Annemieke, en Annemieke gaat sowieso de finale halen.