Voor mij is Taeke nu duidelijk mijn hoofdverdachte, gewoon de perfecte mol. Weer ff wat anders dan de afgelopen twee seizoenen waar we twee dames hadden en nu weer een zogenaamt fanatieke mol.
- Hij komt over als een sterke fanatieke jongen maar over het algemeen houdt ie zich toch vaak stil totdat het van hem gevraagd wordt.
- Dit merk je bij de zoutopdracht waar hij opeens een stuk minder zijn sportieve kant liet zien en eigenlijk als een dwaas rondliep.
- Ja toch het feit dat ze zo prominent lieten zien dat hij een 41 opschreef, het begin van t maximale potbedrag. Dit is een van de weinige echte verdachte dingen die ze van hem laten zien. Voor de rest wordt hij erg op de achtergrond gemonteerd.
- Ook z'n Doe Maar Lekker petje vind ik toch verdacht. Weer is wat anders dan een t-shirt maar begin letters DML zijn de medeklinkers van "De MoL".
- Bij t raadselopdracht speelde hij erg samen met mensen die het foute antwoord riepen zoals samen met Rop 19 terwijl Marjolein al 20 had gezegt (wat het juiste antwoord was), typisch molgedrag
Oh en deze prachtige observatie van Arjen op t officele WIDM forum:
In aflevering 1 bij 1-1 contact van de Mol-Art: " de Dominicaanse Republiek, dat wordt jouw speelveld" !!!! En dit keer niet een hockeyveld.
En ook: " dit is de ideale arena voor jouw als mol" of deze: " tijd en kansen!!! genoeg om het verdiende geld uit de pot te halen". Allemaal toespelingen op een sporter/hockeyer
Groet Arjan
Dus ja ik zit in een lekkere tunnelvisie en ben erg zeker van mn zaak tot nu toe ^^