Auteur Topic: [KANDIDAAT] Taeke Taekema  (gelezen 70839 keer)

Offline Shiba

• Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Taeke Taekema
« Reactie #100 Gepost op: 22-01-2016, 23:38:59 »
De enige foto die niet terug te vinden is? Hoe bedoel je dat?

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #101 Gepost op: 23-01-2016, 09:07:46 »
De enige foto die niet terug te vinden is? Hoe bedoel je dat?
b Blijkbaar zijn alle fotos op het molgeld terug te vinden op internet (typ bijv Cecile in op google). Die van Taeke is niet terug te vinden, en kan dus wijzen op het feit dat deze speciaal door de productie is gemaakt voor het molgeld etc.
Meer L

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 23-01-2016, 20:21:08 »
Heeft Taeke zich vergist in zijn molboekje (in zijn eerste biecht) of is hier opzet in het spel?

Rechts onderaan in zijn boekje zie je dat hij zijn eigen naam verbeterd heeft. Zie de link en de bijlage.

https://www.youtube.com/watch?v=7aSEQhxGRJc

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline MolMania

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 23-01-2016, 21:35:09 »
Wat mij nu vanavond weer opvalt is dat Taeke bij elke test (en dan bij de bekendmaking) met zijn duimen en wijsvingers tegen elkaar zit en dan een soort rondje maakt. Is de Mol hier een holletje aan het uitbeelden/graven? 

Offline Alja

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 24-01-2016, 13:57:50 »
Taeke liep te stoken en twijfel te zaaien tijdens die logische raadsels van Art. Drukte de 19 erdoor, opperde dat er 'mol' op beide kanten van een joker stonden waardoor de kans 100% zou worden, gaf nog als optie 12 uur en 2 minuten (terwijl 2 minuten een prima antwoord was), dat soort dingen. Vind dat een overduidelijke mollenactie en ga daardoor wat meer op hem letten.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #105 Gepost op: 24-01-2016, 14:00:01 »
Vind zijn molBOEK  ::rofl:: dus echt gek....
Achterin schrijven, zijn eigen naam fout schrijven en 1x Taeke uitschrijven en de andere x TT schrijven....
Meer L

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #106 Gepost op: 24-01-2016, 14:00:53 »
Taeke liep te stoken en twijfel te zaaien tijdens die logische raadsels van Art. Drukte de 19 erdoor, opperde dat er 'mol' op beide kanten van een joker stonden waardoor de kans 100% zou worden, gaf nog als optie 12 uur en 2 minuten (terwijl 2 minuten een prima antwoord was), dat soort dingen. Vind dat een overduidelijke mollenactie en ga daardoor wat meer op hem letten.

Blijkbaar staat dit seizoen Mol ook op beide kanten van de joker (volgens Moltalk). En die 12 uur en 2 minuten bedoelde hij als grapje omdat het technisch gezien klopt dat tussen 12.59 en 01.01 12 uren en 2 minuten zitten. Maar weinig liften doen er zo lang over om boven te raken. ;)

Offline thomasNL

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 24-01-2016, 14:03:38 »
Voor mij is Taeke nu duidelijk mijn hoofdverdachte, gewoon de perfecte mol. Weer ff wat anders dan de afgelopen twee seizoenen waar we twee dames hadden en nu weer een zogenaamt fanatieke mol.

- Hij komt over als een sterke fanatieke jongen maar over het algemeen houdt ie zich toch vaak stil totdat het van hem gevraagd wordt.
- Dit merk je bij de zoutopdracht waar hij opeens een stuk minder zijn sportieve kant liet zien en eigenlijk als een dwaas rondliep.
- Ja toch het feit dat ze zo prominent lieten zien dat hij een 41 opschreef, het begin van t maximale potbedrag. Dit is een van de weinige echte verdachte dingen die ze van hem laten zien. Voor de rest wordt hij erg op de achtergrond gemonteerd.
- Ook z'n Doe Maar Lekker petje vind ik toch verdacht. Weer is wat anders dan een t-shirt maar begin letters DML zijn de medeklinkers van "De MoL".
- Bij t raadselopdracht speelde hij erg samen met mensen die het foute antwoord riepen zoals samen met Rop 19 terwijl Marjolein al 20 had gezegt (wat het juiste antwoord was), typisch molgedrag

Oh en deze prachtige observatie van Arjen op t officele WIDM forum:
Citaat
In aflevering 1 bij 1-1 contact van de Mol-Art: " de Dominicaanse Republiek, dat wordt jouw speelveld" !!!! En dit keer niet een hockeyveld.
En ook: " dit is de ideale arena voor jouw als mol" of deze: " tijd en kansen!!! genoeg om het verdiende geld uit de pot te halen". Allemaal toespelingen op een sporter/hockeyer

Groet Arjan

Dus ja ik zit in een lekkere tunnelvisie en ben erg zeker van mn zaak tot nu toe ^^
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 14:05:47 door thomasNL »

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #108 Gepost op: 24-01-2016, 14:04:22 »
Kwam dit ook nog net tegen icm met Libero (boek in Spaans).

Nederlands naar Spaans:  
libero: último defensor
Wiktionary: libero → líbero

Verdediger! Ik zeg Taeke.... ::rofl::

Wellicht dat dit woord aangekruist was in het woordenboek.
Zou ook verklaren waarom het woord molBOEK zo duidelijk werd gezegd...
Waar komen al die boeken opeens vandaan hahahaha
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 14:08:39 door Juuls247 »
Meer L

Offline Lolahavana

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 24-01-2016, 14:11:47 »

Nederlands naar Spaans:  

Boek in het Spaans is LIBRO, niet libero. Verder zit ik compleet op Taeke (en een piepklein beetje op Tim) Dus vind de analyse van Thomas hierboven mooi! Enige wat Taeke tegen zich heeft om de ideale mol te zijn is dat hij die verdubbelaar pakte tijdens de laser opdracht. Dat had echt niet gehoeven.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 14:14:40 door Lolahavana »

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #110 Gepost op: 24-01-2016, 14:14:33 »
Boek in het Spaans is LIBRO, niet libero. Verder zit ik compleet op Taeke (en een piepklein beetje op Tim) Dus vind de analyse van Thomas hierboven mooi!
Nee klopt...we waren in de Thread Dagboek Mol aan het verder breien over Libro -> Libero -> verdediger....
Dus dacht zet het ook even hier neer
Meer L

Offline Lolahavana

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 24-01-2016, 14:15:27 »
Nee klopt...we waren in de Thread Dagboek Mol aan het verder breien over Libro -> Libero -> verdediger....
Dus dacht zet het ook even hier neer

Oops sorry :) volgens mij had ik daar ook al gereageerd idd  ::jaja::

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #112 Gepost op: 24-01-2016, 14:20:24 »
Oops sorry :) volgens mij had ik daar ook al gereageerd idd  ::jaja::
  ::hug::
Meer L

Offline Whiskers

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #113 Gepost op: 24-01-2016, 14:22:22 »

Nederlands naar Spaans:  

Ik had begrepen dat dat izquierda was...
Wat overigens niet "linkshandig" betekent zoals ik her en der heb mogen lezen, maar gewoon "links". Zoals derecha "rechts" betekent

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #114 Gepost op: 24-01-2016, 14:23:57 »
Wat overigens niet "linkshandig" betekent zoals ik her en der heb mogen lezen, maar gewoon "links". Zoals derecha "rechts" betekent
Ja klopt, dat laatste woord is gesignaleerd in het woordenboek. We waren nog even bezig met BOEK aan LINKS te koppelen (verdediger en links) krijg je dan als combi...
Meer L

Offline Lolahavana

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 24-01-2016, 14:24:44 »

Nee linkshandig is in het Spaans een heel ander woord namelijk Zurdo.

Offline Whiskers

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #116 Gepost op: 24-01-2016, 14:26:06 »
Nee linkshandig is in het Spaans een heel ander woord namelijk Zurdo.

Dat zeg ik: het betekent links en niet linkshandig. ;)
Maar all over the internet staat dat het linkshandig betekent. Volgens mij zelfs in die column van die 2 mannen van het NRC..  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 14:28:08 door Whiskers »

Offline Lolahavana

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 24-01-2016, 14:28:02 »
Dat zeg ik: het betekent links en niet linkshandig. Maar all over the internet staat dat het linkshandig betekent. Volgens mij zelfs in die column van die 2 mannen van het NRC..

Ja precies! Ook raar... Ga straks wel even puzzelen met wat we er nog meer mee zouden kunnen.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #118 Gepost op: 24-01-2016, 14:36:09 »
Ja precies! Ook raar... Ga straks wel even puzzelen met wat we er nog meer mee zouden kunnen.
Ik krijg wel dat het links is hoor op Internet. Dus we hebben het woord Links en Boek: Taeke schrijft van achter naar voren? ;-) Geen idee...
Meer L

Offline Lolahavana

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 24-01-2016, 14:46:00 »
Het woord libro kan (met accent op de o) ook staan voor bevrijden. (Spaanse werkwoord = librar)
Dan is het de verleden tijd zeg maar van hij bevrijdde? Bevreed? Haha m'n Nederlandse grammatica is niet al te best maar je snap m'n punt wel denk ik.  ::tandpastasmiley::