Wat mij persoonlijk erg opviel aan Remy is hoe slim hij nadacht over de positie waarop hij taeke zette (duid dit op voorkennis?). Dat zette me aan het denken, het is natuurlijk een geniale molactie om de sterkste man achter het maximaal te behalen bedrag te zetten (laten we eerlijk zijn, dat hoogste bedrag was niet haalbaar). Hierdoor kon hij ervoor zorgen dat Taeke in ieder geval zijn uiterste best zou doen (de sterkste) om voorbij het maximaal haalbare bedrag te eindigen. De bordjes werden verder niet geschut dus ik vermoed dat een mol zou weten welke naam op welk bordje zou staan.
Dat hij zijn veters ging strikken vond ik ook een goede actie, omdat het volgensmij meer als irritant wordt gezien dan als een molactie (doet me denken aan de tactiek van Milouska).
Hoe dan ook ik denk dat Remy ver gaat komen omdat hij meteen zijn tunnel voor Tim heeft uitgesproken. Ik kan me dan ook moeilijk voorstellen dat hij er eerder uitvliegt dan Tim, omdat we dan al zouden kunnen bedenken da Tim niet de mol is.