Auteur Topic: [KANDIDAAT] Ellie Lust  (gelezen 62742 keer)

Offline molton

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Ellie Lust
« Reactie #140 Gepost op: 24-01-2016, 11:15:34 »
Hoe kan het dan (ogenschijnlijk) veel kandidaten op Ellie zitten en zij dan toch afvalt, inclusief hints voor de test?
Er wordt volgens mij enorm geknipt in die toelichtingen die ze laten horen terwijl kandidaten de test invullen. Het zijn fragmenten van zinnen waarin meerdere molverdachten de revue passeren. Ik let er niet meer op en ook niet op de schermen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 24-01-2016, 12:09:04 »
Het volledige afvallersgesprek met Ellie: Hier

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #142 Gepost op: 24-01-2016, 12:16:31 »
Het volledige afvallersgesprek met Ellie: Hier

De informatie die ze van Tim afpakte was dus maar één testvraag. (Wat is the guilty pleasure van de Mol?) Of misschien wel het antwoord op die vraag voor alle kandidaten zodat ze de vraag op haar Mol kon beantwoorden. Een joker is meer waard.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 24-01-2016, 12:21:50 »
De informatie die ze van Tim afpakte was dus maar één testvraag. (Wat is the guilty pleasure van de Mol?) Of misschien wel het antwoord op die vraag voor alle kandidaten zodat ze de vraag op haar Mol kon beantwoorden. Een joker is meer waard.

Ja. Dit is slechts een halve joker waard. De garantie van een goed antwoord is veel belangrijker. Maar ik snap ook wel dat als je niet lang nadenkt dat het aantrekkelijker is om het speciale papier te nemen dan de reeds gekende jokers.

Offline Amateur

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 24-01-2016, 12:29:18 »
Ja. Dit is slechts een halve joker waard. De garantie van een goed antwoord is veel belangrijker. Maar ik snap ook wel dat als je niet lang nadenkt dat het aantrekkelijker is om het speciale papier te nemen dan de reeds gekende jokers.

Als er drie vragen met mogelijke antwoorden stonden (wat ik eigenlijk dacht), dan was het wel interessante informatie geweest. Maar dat geldt ook alleen als je al een goed idee hebt van wie de mol is. Als je een verkeerde verdachte hebt, dan ga je door die extra informatie alleen maar meer vragen op die verkeerde verdachte invullen.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 24-01-2016, 12:31:23 »
Als er drie vragen met mogelijke antwoorden stonden (wat ik eigenlijk dacht), dan was het wel interessante informatie geweest. Maar dat geldt ook alleen als je al een goed idee hebt van wie de mol is. Als je een verkeerde verdachte hebt, dan ga je door die extra informatie alleen maar meer vragen op die verkeerde verdachte invullen.

Inderdaad. Achteraf gezien was het dus een slechte beslissing, maar wat zeldzaam is, trekt aan.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 12:53:37 door Hulpmol »

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 24-01-2016, 12:46:41 »
Achteraf gezien was het dus een slechte beslissing, maar wat zeldzaam is, trekt aan.

Wat een mooie zin   :)

Offline molton

• Forumlid
  • Hmmm
« Reactie #147 Gepost op: 24-01-2016, 12:47:43 »
Inderdaad. Achteraf gezien was het dus een slechte beslissing, maar wat zeldzaam is, trekt aan.
Ik vond het in dit licht gezien opvallend dat niemand het woordenboek nam. Je weet toch dat het meer dan een Spaans woordenboek gaat zijn, zelfs zonder er in te kijken.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 24-01-2016, 12:48:48 »
Wat een mooie zin   :)

Zo beter? ;)

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 24-01-2016, 12:51:29 »
Zo beter? ;)

Nee vond die andere zin toch mooier  ;)  :P

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 24-01-2016, 12:55:13 »
Ik vond het in dit licht gezien opvallend dat niemand het woordenboek nam. Je weet toch dat het meer dan een Spaans woordenboek gaat zijn, zelfs zonder er in te kijken.

Ik denk dat daarom die 2 minuten regel er was. Om je te ontmoedigen alles te inspecteren. Bovendien wil niemand 2000 euro binnen brengen. Het schrapt je van elk verdachtenlijstje.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 24-01-2016, 13:49:12 »
Het aanraken van Elly vorige week van Airen dat heel goed is beeld kwam, was dus duidelijk tikkie jij bent... next.. ::joehoe::

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #152 Gepost op: 24-01-2016, 19:01:02 »
Hoe kan het dan (ogenschijnlijk) veel kandidaten op Ellie zitten en zij dan toch afvalt, inclusief hints voor de test?
Dan zit niemand echt op de goede mol?

Terwijl Tim en Taeke wel degelijk op Klaas zitten  ::tandpastasmiley::
Omdat Elly Klaas volkomen vertrouwde.

Jammer :( Wel echt een leuke kandidate  ::ok:: Ook vandaag weer met dat fouilleren van de kandidaten  ::rofl:: ::ok::
Volgens mij was fouilleren niet echt de bedoeling, maar Art zei er niets van.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2016, 19:13:13 door Lukie4, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #153 Gepost op: 24-01-2016, 19:27:24 »
Wat zal Ellie hebben gebaald toen ze gisterenavond zag dat Annemieke haar vreselijk genaaid heeft door die ene joker te laten zien.   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 24-01-2016, 19:29:17 »
Wat zal Ellie hebben gebaald toen ze gisterenavond zag dat Annemieke haar vreselijk genaaid heeft door die ene joker te laten zien.   ::rofl::
Zeker omdat ze ook nog eens politievrouw is  ::rofl::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #155 Gepost op: 24-01-2016, 19:31:16 »

Ik denk inderdaad niet dat ze erom kon lachen. Tenminste niet voordat ze verklaard had dat er natuurlijk veel te weinig tijd was om zo grondig te fouilleren als de politie normaal gesproken zou doen. ;D

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #156 Gepost op: 24-01-2016, 19:36:00 »
is het trouwens niet opvallend dat ze helemaal rechts begon ::vergroot::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 24-01-2016, 19:44:38 »
Viel mij ook op. In de steenmijn ging ze ook niet met de klok mee ;)

Offline putyourHANSup!

• Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
« Reactie #158 Gepost op: 24-01-2016, 22:35:51 »
Jammer Ellie! Dat wordt voor de groep een groot gemis...  :\'(
Gelukkig heb je inderdaad die mooie, grootse grot nog meegepakt op het end.  ::ok::

Offline Regis Filia

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 25-01-2016, 01:41:32 »
Het aanraken van Elly vorige week van Airen dat heel goed is beeld kwam, was dus duidelijk tikkie jij bent... next.. ::joehoe::
Airen zat niet in de vorige aflevering. (Tenzij je de terugblik bedoelt)
Brevis esse laboro, obscurus fio.