Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Was inderdaad een puntje van discussie bij de crew hier. Voor ons allemaal ook een beetje onduidelijk maar we hebben in goed overleg besloten dit wel als vrijstelling te benoemen.
In het spelreglement van de pool staat: "Een vrijstelling verdienen' is ook echt een vrijstelling, niet dat iemand niet afvalt om een andere reden."Dat is niet superhelder, maar aangezien Art het woord vrijstelling niet gebruikte én iedereen wel de test moest invullen, zou ik geneigd zijn dat hier niemand afviel "om een andere reden".
Precies vanwege dit had ik dus gekozen voor 'Nee' en 'Niemand', omdat ik niet verwacht had dat er in aflevering 1 van dit seizoen een vrijstelling te verdienen zou zijn middels een groen schijfje.Een vrijstelling in het spel is het groene schijfje of het zwarte schijfje. Ik heb geen groen of zwart schijfje gezien. Ik vind het een discutabele beslissing. Ik zou er beter mee kunnen leven als ALLE antwoorden goed worden gerekend.[EDIT]En zie hier ook weer het belang om de eerste vraag dan te laten zijn: Kan er een vrijstelling verdiend worden? (n.a.v. wat ik al eerder noemde).
jokers zijn stom
Heel veel mensen hadden Airen ingevuld als afvaller
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
895 gasten en 0 vaste bezoekers