Wat een flutweek! Ik had amper tijd om iets te doen. Enkel dinsdagavond. En toen besloot mijn computer om tegen te werken. Ik heb het spel met de wereldkaart gedaan, maar dat ging al oertraag. Vervolgens wou ik mee dingen zoeken voor het Canada filmpje, maar het uploaden van 2 van mijn filmpjes duurde al 3 uur in totaal en ik kon tegelijkertijd niets anders doen, want dat was oertraag. Toen was het al middernacht en moest ik slapen want volgende dag weer vroeg op. En dat was het dan. Eigenlijk verdien ik het dus qua inzet voor de groep zelf om weggestemd te worden.
Maar goed, ik stem dan maar op de nieuwkomer (in ons groepje) Maxwest.
Bedankt voor het maken van het filmpje Max, ik vond je deze week echt een toffe kerel. Maar helaas voor jou wil ik het spel winnen en daar heb ik Robbie, Miek en Molbelg kei en keihard bij nodig
Hoe gaat Nieky de finale halen?
Jullie vragen je jullie nu af, waarom ik zo blij ben he?
Nou ik heb de perfecte tactiek bedacht om de finale te halen
Wouterv is namelijk met een voorstel naar Molbelg gekomen. Om samen met LdH en Robintc Lucy, Aapje en D*N eruit te mikken
Lucy en Aapje mogen weg. Lucy vertrouw ik niet, en Aapje gaat winnen als ze de finale haalt. D*N hebben we het later nog wel over.
Vervolgens zijn we met 7 over. Dan gaan we met de vier van ons kamp Robintc en LdH wegstemmen ( ahw )
Vervolgens zijn we nog met 5. Robbie-Molbelg-Ik-Miek en Wouterv
Ik ben maatjes met Molbelg, dus we moeten er nog 1 iemand bij hebben voor een meerderheid. Dat kan via mijn contact met Miek ( lijkt me wel het slimste nadat ze survivor al gewonnen heeft ) of via Molbelgs contact wouterv. En hopla ik sta in de finale en er gaat onderweg vast wat mist, but I don't give a shit.
Maar direct daarna wordt Nieky pas echt evil en sindsdien is zijn karma hem nooit meer goedgezind geweest:
Ik overweeg expres anders te stemmen. Is toch lachen : beetje chaos creëren, iemand raakt al zijn geld kwijt
En mocht onverhoopt ik al mijn geld kwijtraken, dan hoef ik mijn baantje voorlopig niet op te zeggen