Hmm interessante keuzes hier en daar. Ik heb voor de meest gewaagde tactiek gekozen. Hopelijk pakt het goed uit.
Froome en Matthews als kopmannen. Matthews stapt hopelijk af in de tweede week na het scoren van veel punten daarvoor als sprinter en voor witte trui en zo komt Quintana erin die dan zijn gele en witte punten pakt.
Martin en Cancellara om de leiding op dag 1 te pakken
! Hopelijk overleven ze beiden de muur van Hoey.
Eigenlijk wilde ik 'van Avermaet' voor sprintpunten de eerste week ipv cancellara maar waarschijnlijk is hij te veel afgeleid met privezaken.
Coquard en Bennett als sprinters. Bennett is net als Matthews gewaagd omdat ik vermoed dat hij afstapt en zo Barguil zijn punten kan pakken in 2e/3e week. Mocht Coquard, Martin of Cancellara ook afstappen dan hebben we ook Sepulvada nog
!
En dan als helpers Malori en Dennis voor top 5 op eerste dag, Dennis ook witte trui. En natuurlijk een sprinter voor makkelijk te verdienen punten met Cimolai.
Mocht 1 van hen afstappen dan kan hopelijk Kudus nog wat puntjes scoren.
Mochten Malori, Martin, Cancellara, Dennis geen top 5 rijden, dan loop ik erg achter de feiten aan.
Mocht Matthews niet afstappen, dan moet ik hopen dat die groen pakt en Quintana niet zoals verwacht top 3 en witte trui pakt.
#allesofniets O:)!