Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 323512 keer)

Offline Lo

• Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #800 Gepost op: 2-04-2015, 11:23:50 »
mis je inderdaad wel het speurplezier
Hoezo? Misschien komen de hints wel heel duidelijk bij je binnen als je alles wat ze zeggen woord voor woord opschrijft ::trots::.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #801 Gepost op: 2-04-2015, 11:44:25 »
Hoezo? Misschien komen de hints wel heel duidelijk bij je binnen als je alles wat ze zeggen woord voor woord opschrijft ::trots::.

::rofl:: Oh ik zie het al helemaal voor me: terwijl je aan het uittikken bent zie je natuurlijk overal lettercombinaties die mol kunnen vormen enzovoorts.   :o

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #802 Gepost op: 9-04-2015, 20:50:14 »
Ik lees nu terug dat ik op donderdag 13 maart 2014, toen net bekend was gemaakt dat Freek tóch niet de Mol was, dit liedje op facebook heb geplaatst ::)
...óf niet!

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #803 Gepost op: 11-04-2015, 23:35:08 »
Ik bedacht me net dat ik misschien wel de grootste Wie is de Mol?-fan ter wereld ben :o
...óf niet!

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #804 Gepost op: 11-04-2015, 23:36:55 »
Oei nu wordt het vechten
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #805 Gepost op: 12-04-2015, 02:53:53 »
Ik bedacht me net dat ik misschien wel de grootste Wie is de Mol?-fan ter wereld ben :o
Wat heb je gedaan om tot die conclusie te komen  ::rofl::

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #806 Gepost op: 12-04-2015, 09:17:28 »
@Pac: hoog tijd voor een nieuwe competitie. Vooralsnog staat Heinz nog op plek 1.......

Maar toen was jij nog niet op het forum, geloof ik.

Offline NdV.widm

• Forumlid
finalespel zelfbedacht widm
« Reactie #807 Gepost op: 12-04-2015, 17:24:50 »
Heey medemoloten. :)
Ik heb een vraagje.
Ik wil graag een widm spel organiseren en ik weet al hoe ik alles ga doen, alleen ik kan maar geen finale spel bedenken.
Mijn idee voor die avond is dat ze blijven logeren (normale aflevering is een dagje daarna gaan ze weer naar huis), ze komen 's avonds rond een uur of half 8 en dan het spel. Het leek me erg leuk om dit in het donker te doen, omdat het toch wel speciaal is.
Dan dus blijven slapen in kamers als de echte widm, 's ochtends ontbijten en de laatste dingen door spreken en dan de wel bekende eindtest. Dan middageten en klaar maken voor de onthulling.
Heeft iemand een idee voor een finalespel?
Het liefst niet een al te lang spel.
Groetjezzz

Offline RoyL

• Forumlid
  • Spelletje? It's a way of life!
« Reactie #808 Gepost op: 12-04-2015, 17:37:24 »
Hebben wij vorig jaar ook gedaan. Als finalespel hadden we de kandidaten meegenomen naar een afgelegen plek in het donker. Daar hadden we iets van 150 foto's opgehangen met letters op de achterkant. Het waren allemaal foto's die we tijdens de serie hadden gemaakt. Als de kandidaten ze in de juiste volgorde zouden leggen, zouden de letters een zin vormen die zei waar ze heen moesten. Misschien dat je hier iets aan hebt?  :)

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #809 Gepost op: 12-04-2015, 18:07:12 »
@Pac: hoog tijd voor een nieuwe competitie. Vooralsnog staat Heinz nog op plek 1.......

Maar toen was jij nog niet op het forum, geloof ik.
Klopt, al zou ik ook niet durven beweren dat ik de Grootste Molspeurder aller tijden zou zijn. Er zijn zeker mensen beter in het vinden van de Mol dan ik. Maar ik vind mezelf wel een kanshebber voor de titel grootste fan van het programma. :)
Wat heb je gedaan om tot die conclusie te komen  ::rofl::
Ik bekeek mijn "Wie is de Mol? 2015-jaaroverzicht" :) Vond het een mooi rijtje om te zienwat ik het afgelopen seizoen allemaal heb gedaan:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Al met al een heel mooi rijtje, al zeg ik het zelf :D
...óf niet!

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #810 Gepost op: 12-04-2015, 18:50:01 »
Citaat
Al met al een heel mooi rijtje, al zeg ik het zelf Cheesy
Dat is inderdaad een heel mooi rijtje  ::tandpastasmiley::

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #811 Gepost op: 12-04-2015, 21:15:00 »
Toch jammer dat sommigen denken dat er een soort klassensysteem bestaan in het molloot zijn.

Offline Pac

• Actief Lid
« Reactie #812 Gepost op: 12-04-2015, 22:00:59 »
Toch jammer dat sommigen denken dat er een soort klassensysteem bestaan in het molloot zijn.
Zo heb ik het natuurlijk niet bedoeld. ::hug::
...óf niet!

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #813 Gepost op: 12-04-2015, 23:46:20 »
Nee hoor, dat denken ze niet. Maar je kunt van jezelf toch wel zeggen dat je een super grote fan bent door dingen die je doet of laat voor het programma.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #814 Gepost op: 12-04-2015, 23:51:06 »
Nee hoor, dat denken ze niet. Maar je kunt van jezelf toch wel zeggen dat je een super grote fan bent door dingen die je doet of laat voor het programma.

Maar om jezelf nou te classificeren als de grootste ter wereld. Daar doen je veel mensen mee te kort. Alleen maar omdat je veel berichten op een forum plaatst.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #815 Gepost op: 13-04-2015, 00:07:05 »
Boeie
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #816 Gepost op: 13-04-2015, 01:07:17 »
Boeie
lol inderdaad.

Als je er blij van wordt dan mag het van mij ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #817 Gepost op: 13-04-2015, 12:36:13 »
Maar om jezelf nou te classificeren als de grootste ter wereld. Daar doen je veel mensen mee te kort. Alleen maar omdat je veel berichten op een forum plaatst.
De ''competitie'' waarnaar ik verwees had ik als ludiek tussendoortje opgezet een paar jaar geleden. In afwachting van een nieuw molseizoen of vlak na afloop ervan, dat weet ik me niet meer te herinneren. Het heeft in elk geval een heel mooie cartoon opgeleverd van Vriendlief.

Op RN is iedereen gelijk, respectievelijk gelijkwaardig. Je kunt wel voor jezelf uitmaken hoe ver je wil gaan op dit gebied. Van simpelweg 1 keer kijken, en puur op intuitie te werk gaan, tot het compleet ondersteboven halen van elk televisiebeeldje en elk geluidje.

Daartussenin zitten alle mogelijke varianten.

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #818 Gepost op: 13-04-2015, 17:19:31 »
WIDM-deelnemer Viktor Brand komt woensdag 15 april a.s. in Almere voor opnames voor het programma Schoon Genoeg. Ze gaan dan het Beatrixpark incl. de speeltoestellen klaar maken voor het buitenspeelseizoen. Ze vragen enthousiaste buurtbewoners om te komen helpen.  :P

Ze hebben in ieder geval wel een prachtige zomerse dag uitgezocht. Misschien fiets ik 'toevallig' even langs.  ::zwaai::

Offline KeyW

• Forumlid
« Reactie #819 Gepost op: 14-04-2015, 15:38:59 »
De aflevering van de 7 zeeën van gister vond ik erg leuk.  ::bravo::. Vooral de eerste groepsopdracht vond ik erg spannend en leuk, misschien een idee voor wie is de mol als er de juiste locatie voor is.