Ik heb helaas dat weekend geen tijd, anders had ik graag meegespeeld .
Heidelbaer heeft een soort kitchen rush look a like die me wel leuk lijkt.
Decipher is een voortborduren op wordsmith. Woorden bouwen met letteronderdelen,. Mijn eerste indruk was niet super van wordsmith.
Verder niet echt de uitgever met voor mij aantrekkelijke spellen.
Cge heeft de hit and miss titel sanctum ( Diablo kloon) die het in de ene groep super doet, maar voor ons net iets mist.( vooral naar de endbattle too).
Verder natuurlijk codenames in alle vormen en smaken , maar de leukste titel voor mij bij cge is letterjam.
Oh en good old the alchemists.
De derde uitgever zei me op eerste blik weinig , dus even hun portfolio doorgenomen.
En ik was aangenaam verrast, railroadink de start voormij van roll and write genre.
Potion explosion, nog altijd een grappig spel met een mooie uitstraling ol de tafel met de knikkerbak.
Similo een vlot deductie kaart spel waarvan ze makkelijk meer sets kunnen maken. Bv Celebs, sporthelden etc.
En als expertenspel kings dilemma, wat bij ons nog steeds nooit gespeeld is.
Dus een mooie line up is zeker mogelijk. Maar helaas zal het voor mij voor een andere gelegenheid zijn. Maar wel super om online spellen spelen aan te bieden voor de convention.
Benieuwd naar spiel digitaal 2020. Want enkel Live vlogs over spellen is wat mager, al kijk ik bepaalde kanalen dje deelnemen toch regelmatig en zullen ook the dicetower, rahdo en manvsmeeple zeker wel een video maken over de digitale conventie.