We speelden dus Cash n Guns, gevolgd door Celestia (zie beiden hierboven).
Daarna deden we:
Sing ItD*N was uiteraard in de wieg gelegd voor dit spel waarbij je zo snel mogelijk de lyrics moet zingen van een lied waarvan één van de 4 woorden op het kaartje in voor moet komen. Molcrazy was hier minder goed in.
Crazy BulletsVan dezelfde uitgever als hierboven. Is een snelheidsspel waarbij iemand een kaart omdraait. Daar staat een revolver op met drie kogels die elk naar drie van je tegenstanders schieten. Meestal hadden 2 kogels dezelfde kleur als de holster van de revolver. De spelers waar die 2 kogels naar wezen moesten om ter snelst hun hand op die kaart leggen. as je eerst, dan mocht je een kaart afleggen. Was je fout, dan moest je de kaart onderaan je stapel leggen. En zo wie het eerst zijn crazy bullets kwijt was.
AmphipolisVan dezelfde Griekse uitgever als hierboven. We waren plunderaars van een pas ontdekte tempel. Je moest vier tegels uit een zak te trekken en in de juiste schatkamer leggen en mocht daarna 2 schatten uit één kamer nemen. Van de skeletten moest je een boven en onderkant hebben. Je kon ook een gezin samensparen voor extra punten. Van kruiken, zoveel mogelijk verschillende kleuren, van een mozaiek een compleet vierkant met bonuspunten als ze allemaal in dezelfde kleur waren en van beelden zoveel mogelijk. Maar er zaten ook landslide tegels in de zak en als er daar 16 van getrokken waren, stortte de ingang in en was het dus game over. Degene met de meeste punten wint.
Gouda GanovenEen Indie game waarbij je een rat bent die kaas wil stelen in één van de kamers. Er is één stukje kaas minder dan dat er spelers zijn, dus elke ronde zal één iemand geen kaas hebben en een leven verliezen. De startspeler dropt de kaasstukken boven de kamers, waardoor random bepaald wordt in welke kamer(s) er kaas ligt. Vervolgens beslist iedere rat in welke kamer hij kaas wil halen door één van de vier kamerkaarten gedekt voor zich neer te leggen. Bovendien mag je ook een of meerdere wapens neerleggen, want als je met 2 ratten in een kamer komt waar maar één stukje kaas ligt, dan gaan ze er om vechten met wapens die gaan van een fluitje of tomaat (zwak) tot een laserzwaard en zelfs een tank (sterk). Ieder mag daarna één kaart van de tegenspelers opendraaien, waardoor je ofwel kan zien naar welke kamer iemand gaat of wat voor wapen die mee heeft. Daarna mag iedereen nog open een kaart spelen, waarbij je dus een extra wapen kan leggen of een speciale kaart (bvb een dief die kaas van de ene kamer naar de andere brengt). Degene die uiteindelijk geen kaas heeft, verliest dus een leven. Degene die als eerste al zijn levens kwijt is, is the biggest loser. De rest wint allemaal.
Fog Of LoveRelatiespel voor 2 personen. Je kiest elk een geslacht (mag ook 2 mannen zijn) en je gaat met elkaar een relatie aan. Groot roleplay element, want je kiest een naam voor jezelf, een beroep uit mogelijke kaarten (ik was Philip en een psycholoog en mijn partner was Tyson, een tv-celebrity) en vervolgens selecteer je drie karaktereigenschappen van je partner, met als reden dat dat de 3 eigenschappen waren die je het meest opvielen toen je hem/haar eerst ontmoette. Vervolgens krijgt ieder ook z'n eigen geheime doelen. Je kan dus samen winnen, samen verliezen of ook eentje winnen en de ander verliezen. Daarna worden er vier hoofdstukken gespeeld, elk met een heel aantal kaarten waar scenario's in plaats vinden en je samen beslissingen moet maken. Het eerste hoofdstuk is dus het begin van je prille relatie, waar je kaarten speelt als "Happy Birthday" ik geef je een cadeau en dan heb je 4 keuze mogelijkheden en kies je wat jij wil geven en de andere wat hij wil krijgen als het matcht, krijg je extra hartjes omdat het dus goed gaat met je relatie. Tussen Tyson en mij gebeurde er al vanalles. Ik had een andere vrouw zwanger gemaakt, Tyson vroeg mij ten huwelijk en ik zei nee,... elke beslissing had positieve of negatieve effecten op bepaalde eigenschappen en die kwamen overeen met je doelstellingen. Ik moest wel nee zeggen op het huwelijksaanzoek om mijn doel te bereiken.
Maar het was heel veel lezen. Kan misschien wel leuk zijn, maar niet op zo'n beurs waar het druk is en je nog duizend andere spellen wil zien/doen.