@monkeysuncle was er niet een max prijs voor secret santa
In mijn speelgroep kan ik niets met alles wat space oriënted is, en ik heb ooit een partij twilight imperium gespeeld ( kan zelfs dat het nog third edition was ) en vind het indrukwekkend, episch etc, maar niet mijn spel.
Spirit Island staat nog op mijn ooit aan te schaffen lijst. Thematisch doet het me niet veel, maar krijgt zoveel lovende kritiek over met name variatie in de spirits en de verschillende speelstijlen en met name de soloplay, dat het me daardoor wel een keer de moeite waard lijkt om keer een gok te wagen.
Al heeft root bij ons aangetoond dat zon gok niet altijd positief uitpakt.
Great western trail is een klassieker van pfister, iets wat maracaibo kan gaan worden. Al zaten er bij de eerste paar rondes bij maracaibo bij ons nog wat regelissues( niets wat houseruling niet gaat oplossen ). Maar inderdaad leidt great western trail ( en maracaibo) ook enorm aan een zekere setuptijd en aan een teveel aan kleine componenten en regeltjes.
Vandaag weer nieuw spel gespeeld wat al tijdje op de pile of shame lag.
Solo helaas. Awkward guests. Een soort modern cluedo. App gestuurd deductie spel. Ergens tussen een leuke filler en een gezellig familiespel in. Geen hoogvlieger , maar hoeft ook zeker niet direct weg uit de verzameling ( er is nog genoeg kastruimte)
Morgen game 9 van clank legacy online.
En zodra er weer spelgroepen mogen gaan we voor pandemic legacy seizoen 0
Teveel interessante spellen, te weinig tijd .