ja de keuze Froome-Contador wordt dit jaar natuurlijk interessant, vorig jaar was Froome een no-brainer.
Ik vermoedde dat er dit jaar toch meer mensen voor Froome gingen, en ben dus maar voor Contador gegaan. Zeker omdat de tijdrit pas laat in de tour zit. Froome gaat de tour wel winnen, maar denk en hoop dat Contador daarvoor lang in het geel rijdt.
Modolo heb ik ook over zitten twijfelen omdat ik bijna geen sprinters heb. Pinot is wel goede keus,zeker ook voor de jonkies maar die viel in mijn team vorig jaar zo tegen dat ie er niet in mocht dit jaar
En ook Izagirre stond op mijn shortlist, maar was te duur. Is Reichenbach geworden, die is jongere en reed een supersterke Dauphine
Ja.. vond Froome Contador een redelijke coinflip.
Ik verwacht dat Froome een wat betere kans heeft om uiteindelijk te winnen - maar denk dat het idd qua punten pakken redelijk close gaat worden.
Als ik nog ergens precies 1m nodig had gehad, had ik waarschijnlijk ook Froome opgeofferd.
Verder: Begint dit jaar met praktisch 7 sprintetappes, dus denk dat daarom sprinters weleens erg waardevol kunnen zijn. Modolo mag daarna best van mij afstappen
Pinot had eerder natuurlijk enorme daalproblemen - maar dacht dat hij daar nu redelijk vanaf is. En er is niet meer zo'n enorme druk op z'n schouders - zelfs als het goed gaat verwacht waarschijnlijk de helft v/h publiek dat hij instort. Dus denk dat hij aardige kansen maakt op wit, en redelijke op top-10 overall.
Izagirre was inderdaad duur. En ik twijfel een beetje of hij het waard gaat zijn.. Reichenbach.. mja ik had er het geld niet voor. Zou me idd niet verbazen als die lekker gaat rijden.
Maar ik zat sowieso te klunsen met mn helpers. Denk dat ik er te veel geld in heb gestoken.
Ben nog bepaald niet onder de indruk van Porte dit jaar - dus vandaar Nieve. Denk dat die weleens Froome omhoog kan gaan rijden als Porte het niet kan. En ik hoop dat als dat gebeurd, Modolo is afgestapt
Cancellara verwacht je dat hij in het begin veel punten gaat pakken? Heb 'm eigenlijk in het geheel niet overwogen hier.
VDB vond ik gewoon te duur. Dacht dat bijna z'n hele team om Greipel was gebouwd, en had te sterke twijfels of hij het alleen kon gaan redden.