Nieky eist antwoorden:
Meteen nog een biechtje
Jammer Jann eruit, grappige jongen, maar te wispelturig
Vieffan ook te sterk
Krijg ik net toch een pm van Robbie dat ik Target nummero uno ben van Vieffan Bjorrn Jann en Catshee, Maar waarom hebben bjorrn en Catshee dan meegestemd ? En waarom ik ? En wil robbie gewoon slijmen of wat ?
Vragen vragen vragen, maar antwoorden, ho maar....
Daisy lachend door:
Whahaha, weer niet weggestemd op paars. Bedankt Jann!
Ben benieuwd wat we nu moeten doen.
Bereid zich voor op finale eilandraad:
Oja, ik wil nog wel even een boogie doen dat ik zonder tegenstem voor zowel mijn schaduw als voor mijn echte account de samensmelting heb bereikt , volgens mij als enige zonder tegenstem
Ik mag mezelf nog wel een compliment geven toch ?
Alle schaduwen goed
Net voor het werd geplaatst
Nou en , net op tijd toch
Ik wil gewoon even dat mensen achteraf denken : ' zooooo die nieky had ze allemaal goed, en geen tegenstem, dat is toch wel knap zeg, helaas lag ie er snel uit na of in de samensmelting '
Zoiets zal het wel worden he
Jawel, Nieky doet het met iedereen:
Het is officieel
Alleen met Vieffan geen verbond van de samensmelting mensen
*schaam*
Bjorrn voelt de bui al aankomen:
Oooh een twist.
2 gaan er door en 2 niet.
Drie keer raden bij welke helft ik hoor
De mensen met twee accounts gaan door en daardoor hebben ze niets anders te doen dan,......jawel nieuwe complotten maken!
Nog maar meteen een biecht
Er ontstaat meteen een nieuw complot :O
Robbie en Pjort willen mij en Daisy en Hillo mee.
Ik heb natuurlijk ja gezegd, maar wel erbij gezegd dat ik over hillo nog twijfel, maar wel zodoende dat hij er wel bij gaat komen...
Onze final-2 mag namelijk niet openbaar komen duidelijk
Wat we nu met Lukie en Molcrazy gaan doen heb ik nog niet overnagedacht. Ik wil dan eerst gewoon Bjorrn en Catshee en LdH en VIeffan weg, want daar heb ik minder mee.
Maarja ik heb vast weer met teveel mensen een complot. We zullen zien
Eerst die battles maar eens afwachten