Wellicht een serieuze hint naar de mol?
Jan-Willem Roodbeen. Rood Been. Groen is het nieuwe Rood. Groen Been.
Het rode shirt van Daphne (waar Art een opmerking over maakt) en de groene broek van Jan-Willem (die niet aan de beurt komt) zijn de enige, duidelijke mol-gerelateerde kleuren tijdens de executie.
Daarbij vind ik JW niet overlopen van verbazing tijdens het welkomstwoord van Art. Verdere serieuze hints tegen hem zijn reeds bekend (niet graag in de schijnwerpers, en mol-schijnsel met trouwring).
Zó makkelijk zal het toch niet zijn?
OMG! OMG! We've got him...
Bedenk er wel bij dat Jan-Willem ook in een recent fotootje een 'Ingetje' doet met z'n vingers. Ik schat Jan-Willem in als iemand die probeert hintjes te geven, waaronder de groene broek en het tekenen van het woord 'Mol'. We zullen er nog wel meer van zien, verwacht ik. Tegenwoordig betekent dat alleen niet meer dat je dan ook de mol ben. Vaak juist niet. Jan-Willem staat voor mij nu juist iets lager op de mollijst.
De enige die ikzelf iets anders dan de rest heb zien doen is Jennifer. Het binnenhalen van de 400 euro. En daarmee het startsein geven voor het verdelen van de 4 briefjes. Zegt ook nog niet zoveel, maar dat is het met een 1e aflevering: naar iedereen is wel een vinger te wijzen.
Ik zou het ook leuk vinden als Aaf de mol was en in aflevering 10 haar koffer open doet en dat er dan een heel groot plakkaat in zit met: Ik ben de mol, erop.