Beste allemaal, het is donderdag en dat betekent een nieuw menu in Daisy's Survivor Bar.
Zoals belooft komen er vanavond maar liefst twee forummers langs. De eerste forummer is een grote mysterie man. Wie is hij, waar komt hij vandaan? We weten in ieder geval dat hij ons wel heel goed kent, hij won immers afgelopen jaar de forum quiz. Welkom ...
Molière!
"Mijn forumnaam is overgenomen van een Franse schrijver. Niet alleen het Franse geschrift interessert me, ook het Franse eten. Het is een hele veelzijdige keuken met voor een ieder wat wils. Daarom heb ik een veelzijdig Frans menu samengesteld. Kies uit en eet smakelijk alvast!"
(Tussen de spoilertags voor mensen op een mobieltje)
Maar Molière is niet de enige. Zoals belooft is er vanavond een wijn proeverij. En is er dus een aparte wijnkaart. Voor deze wijnkaart hebben we iemand gevonden de ook zeker iets met Frankrijk heeft, hij woont er immers (nog). Hij zit nu eigenlijk in het moeras bomen te beoordelen, maar speciaal voor deze Boom komt hij langs in Daisy's Survivor bar. Mijn grote concurrent uit Zap! ...
KD.!
"Bedankt Daisy. Wie houdt er nu niet van wijn. Ik heb een aantal Franse wijnen meegenomen. Vanavond mag iedereen gratis in deze bar een glas naar keuze proeven. Drink smakelijk!"
(Tussen de spoilertags voor mensen op een mobieltje)
Eet en drink smakelijk! En mocht het u niet bevallen, morgen de laatste gast met een geheel ander menu! En de gast komt dit menu zelf presenteren!