Sjoerd: "Amai zeg, ik mag nog ff Daisy helpen met hare 'Road to the finale.' Ik geloof da dat eerste rondje nie slecht ging. Da Indonesische eten was lekker en da spel met Schulz ging ook goe. Op da eiland ware ik met Skye, Noortje, Molcrazy, NextGP, catshee, Bjorrn, May, Jann en Mex. Denen keuze voor ene partner ware nie zo moeilijk. Belgians Unite, ik moest Molcrazy kiezen.
Da spelleke kon echt beginnen nu!"
Sjoerd: "Da samenwerken in onzen eerste groepsopdacht ging super! Maar die fotokes ware best moeilijk voor mij en Molcrazy, al die plekken waren in Olland! Maar goe, nie naar denen eilandraad. Wel ene wisselmutske gewonnen, maar besloten nie in te zetten. Zoals iemand ooit zei: 'Never change a winning team', zo wij hebben allles zo gelaten als het wa. Ik vernam da van da Oranje eiland Abdullah en Floris wegmoesten. Kende ze nie, dus kon ze ook nie missen."
Sjoerd: "Oei ene puzzel, gelukkig was Mex da goed in. En wij hoefden nie daar denen eilandraad. Ik heb lang nagedacht wat hierover nog meer te schrijven, maar ik weet nie meer. Da gele eiland verloor Lukie4 en timvdons, maar ook die kende ik nie."
Sjoerd: "Molcrazy en ik gingen vlottekes over dat Nostalgia bord. Ene super spel.
Da hele paarse team ging goe, en we wilden bij elkaar blijven.
Maar wa was dat. Mex en NextGP waren in slaap gevallen en Schulz kreeg ze nie wakker!
Dus moesten ze weg.
Nie leuk. Dus kwamen Vieffan en Starlight naar onzen eiland. Skye heeft d'n ganzen avond geweent over da vertrek van Mex
, die vond da nie leuk en ik was ook niet content, maar t wa nie anders op dat moment."
Sjoerd: "Sport. Da kan ik wel. Wij hadden ene goede sportteam, met vooral Noortje's papa in denen teambattle. Alweer gewonnen.
Helaas vernomen da NextGP op da Oranje eiland werd weggestemd met Ycaris, en ook Stella en Shannia lagen eruit."
Sjoerd: "Fotokes. Nie zo mijnen ding. Ik ben da nie zo goed in. D'n ganzen team ware da nie zo goed in.
Verloren, voor d'n eerste maal. Stemmen, wa is da? Ik vernam da Molcrazy gevaarlijk werd gezien en ik zou dan ook wegvallen. Maar daar ware ineens ene wissel van SKye en Noortje. En Jann vond toch in nene da ik wel moch blijven met Molcrazy. Dus Sjoerd mocht blijven!
Sjoerd's top moment uit da Survivor spel! May, Starlight, Bente en LdHmolletje moesten gedag zeggen."
Daisy: "Sjoerd is nie creatief. Maar Sjoerd is wel vreemd. Daar moest een boekske voor gemaakt worden. Dus aan de slag. We hebben da ons best voor gedaan. We kregen zelfs hulp van Daisy, tot grote verrassing van de rest van da team. Maar helaas nie goed genoeg. Jann wilde nie meer meewerken, dus ja dan moe ik Jann en Vieffan wegstemmen. En zij konden met Kira en Molberg op ene bootske naar huis."
"Maar wa Sjoerd toen hoorde ... hij moest weg! Sjoerd was iemand die nie bestond. Dat was Sjoerds groote negatieve punt."
Helaas was daar het einde voor Sjoerd. Maar niet voor Sjoerds hoofdaccount Daisy, want die ging immers naar de
SAMENSMELTING