De inzendingen:
KD.1. Een survivor soundtrack: Deze moet geheel in het thema zijn van survivor, of passen bij een bepaald deel uit het verhaal.De afvallers worden verbannen naar een treurig moeras. Ze hebben het verknald in het spel, door een slechte tactiek, een matige opdracht of een gebrek aan inzet. In de deprimerende omgeving van het moeras dringt het tot ze door: I’M A LOSER!
Hier zijn The Beatles:
What have I done to deserve such a fate?
I realize I have left it too late…
And so it's true, pride comes before a fall…
I'm telling you, so that you won't lose all!
2. Fanclub dance: Een nummer dat vrolijk en upbeat is om lekker op te kunnen dansen in de fanclubs. Zorg dat de jury de benen niet stil kunnen houden en beginnen te dansen achter hun pcDe Amerikaanse band SURVIVOR is wereldberoemd vanwege de hit ‘Eye of the Tiger’ en mag uiteraard niet ontbreken op een Survivor-feestje. Hun tophit is bovendien een heerlijk optimistisch nummer over dromen, vechten voor je dromen en uiteindelijk winnen. ‘Maar dat is toch geen dance-nummer?’, zult u nu ongetwijfeld denken. Klopt helemaal! Daarom hebben we het laten remixen tot een onweerstaanbare dance-variant. Voetjes van de vloer!
Risin' up straight to the top
Had the guts, got the glory
Went the distance
Now I'm not gonna stop
Just a man and his will to survive
3. Persoonlijk lied: Een nummer dat jouw als persoon beschrijft of weergeeft. Geef hier een motivatie bij. Hier is voornamelijk de motivatie belangrijk.Presentator D*N heeft me dit jaar weer uitgenodigd om mentor te zijn in Survivor. Een eigen hut met satelliet-TV, onbeperkt eten, een spectaculaire entree op een luxe jacht én een salaris dat twee keer zo hoog is als dat van D*N en Schulz samen: dat alles wist ik er zonder al te veel moeite uit te onderhandelen. Het is duidelijk dat de productie me dolgraag in het programma wilde hebben en dat is logisch: ik ben de meest legendarische Survivor aller tijden (winnaar 2010), deelnemers kijken torenhoog tegen me op en ik sta immer garant voor spektakel en verbluffende kijkcijfers (winnaar Zap! 2013). Kortom: SIMPLY THE BEST!
Hier is Tina Turner!
You're simply the best, better than all the rest
Better than anyone, anyone I've ever met
Bjorrn:1. In deze categorie heb ik gekozen voor een liedje dat heel goed bij het survivor past.
Het belangrijkste doel is namelijk dat je de eilandraden survived.
Je moet een survivor zijn.
Vandaar het liedje I'm a survivor van Destiny's child.
2. De danceplaat die ik uitgekozen heb is van Avicii, namelijk zijn hit ''Hee Brother''
Als de jury hier niet spontaan van begint te dansen weet ik het ook niet meer
3. Als laatste, in de categorie ''persoonlijk lied'' heb ik gekozen voor The Lazy Song van Bruno mars.
Ik ben namelijk extreem lui
Het liefst lig ik de hele dag in bed, ik ben te lui om mijn huiswerk te maken.
Ik ben eigenlijk te lui voor alles.
Ik was ook te lui om een beter liedje te zoeken, dus vandaar mijn keuze. The Lazy Song!