Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Hoe krijg je het bij elkaar verzonnen Wat een opdracht zeg.... en wat zal Lukie4 blij zijn dat hij er niet meer in zit. Die is de hele week op vakantie
Succes met foto-shoppen allemaal
*RECLAME*Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Aangezien ik volledig onpartijdig ben heb ik gezegd: 'Wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. In dit geval was het dit team:Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Namens Team Kea/blauw, mijn huiskamer:Voor degene die mijn kamer hebben gezien en denken, huh dat zag er toch anders uit. Ik ben nu in Groningen bij mijn moeder .
maar jij bent toch helemaal geen jurylid, toch???voor welke opdracht is jouw huiskamer dan?
Dat heb jij mis, ik ben wel een jurylid . Ik heb tot nu toe elke juryopdracht meegedaan en sta ook op het lijstje van juryleden.
echt waar??? Spelleider die ook jurylid is? Okay .Maar ik sta niet op die lijst, toch?
Nog niet, pas als je meedoet met het beoordelen van een opdracht . Voor ons staat dat helemaal vrij als spelleiders, als we niet genoeg tijd hebben is het geen verplichting.
oh nee, ik blijf daar verre van. Jureren en spelleiding wil ik gescheiden houden.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
504 gasten en 7 vaste bezoekers