Ik ben diep beledigd.
Dat kost je je stem jongen!
Vooral die op strategie.
Ik ben de enige die jou op een haartje na heeft weten te villen. Hoewel de aanval mislukt is, kun je moeilijk beweren dat het geen goeie poging was. Het is een wereldprestatie dat je sneller wist te zijn dan Swifty, Bjorrn en mij samen (overigens had ik mijn deel ruim op tijd af.
)met die stalletjes, maar het scheelde ook maar een paar secondes of jij had gewoon in de mp gezeten! Op een paar secondes na, hadden we bijna de sterkste speler van het hele spel het spel uitgeknikkerd. Vind ik zelf strategisch heel sterk, want zoals je zelf al zei, de kansen erna om je eruit te spelen zouden steeds schaarser worden.
Bovendien, als Swifty mij niet verraden had, zou je er tot aan het einde van het spel er nooit achter gekomen zijn dat ik erachter zat. Dit waren de voordelen van de keus op jou in het duel:
1. Doordat Fabiann jou zou nomineren, wisten we zeker dat D*n en ik niet voor een duel werden uitgedaagd. Dus door jou in het duel te zetten, wisten Fabiann, D*n en ik dat wij veilig waren. Er waren Karen-haters en D*n-haters dus bij een andere speler was de kans veel groter dat wijzelf in het duel stonden.
2. Wij gingen ervan uit dat jij een sterke tegenstander zou kiezen. Dus een goeie kans om bv. een Daisy uit het spel te werken.
3. Doordat Fabiann jou nomineerde, zou je nooit verwacht hebben dat D*n en ik erachter zaten. Dus zelfs als je het duel zou winnen, konden D*n en ik jou nog steeds bespelen als bondgenoot na het spel, mocht je het overleven. (en dat hebben we ook gedaan.)
4. Als jij het duel zou verliezen, waren wij een zeer sterke concurrent kwijt. Vieffan was dan haar belangrijkste bondgenoot kwijt, waardoor we haar aan onze kant konden proberen te krijgen. Ik vond KD-Vieffan een sterker blok dan Bjorrn-LdH-Mollenvanger (in mijn ogen de twee andere blokken op dat moment.),dus op dat moment lag daar mijn prioriteit om dat blok te breken.
Maar grapje hoor, ik snap je lijstjes wel