- Denk je dat jij ooit een tatoeage zou willen? Waarom wel, waarom niet? en zo ja wat voor een tatoeage?
Laat ik allereerst voorop stellen dat ik niet (zoals mijn moeder) denk dat alleen maar criminelen een tattoe hebben. Eigenlijk de enige reden om een tattoe te nemen zou zijn om mijn moeder te irriteren
Nu denk ik dat je twee categorieën mensen hebt die tattoeages hebben. Categorie 1 "Omdat ik het mooi findt gvd!!"-mensen, waarop zich niks mis mee is maar meestal zijn dat dan toch van die tatoeages... Die standaard zijn? En waar d'r al super veel van zijn? Een beetje zo'n lelijke als die van Tony van Survivor
Kan natuurlijk ook heel mooi zijn, denk aan maori patronen maar dan zit er al net wat meer betekenis en creativiteit achter.
Categorie 2 tattoeages zijn tattoeages waar verhalen en (laat mijn moeder het niet horen) kunst achter. Bijna een soort van souvernirs. En deze mensen heb ergens een heel sterk gevoel over of een hele sterke overtuiging. Waarom wil ik niet zo'n tattoeage? Ik ben nergens sterk genoeg van overtuigd dat ik er een blijvend plaatje van op mijn lichaam wil helaas. Plus denk ik dat een tattoe mij sowieso niet zou staan
- Met welke persoon zou je een dag willen ruilen? Anyone
Dat vindt ik altijd zo'n lastige vragen. Dat heeft mijn antwoord hierop ook zo lang laten wachten
Ik kan wel iemand met veel geld en wereldroem noemen. Maar hoe zou dat zijn? Een dag een geweldig leven leiden, om dat daarna nooit meer te doen. Klinkt nogal deprimerend en je zal je nooit beseffen dat je niet echt de irritatie hebt gehad van paparazzi of hysterische fans. Hetzelfde geldt voor iets fantastisch doen voor één dag. Ik denk dat het nogal een deprimerende ervaring zou worden.
Een of andere historische gebeurtenis bijwonen? Geen enkele die ik echt supergraag wil meemaken.
Nu zou ik iemand kunnen noemen die het heel zwaar heeft. Iemand die onder de armoede grens leeft, iemand die een afschuwelijke terminale ziekte heeft of iemand die onderdrukt en geïndoctrineerd wordt... Maar zo wijs/pretentieus ben ik ook niet.
Dus waarschijnlijk, als ik de kans zou krijgen, zou ik hem afslaan.
- Welke Survivor kandidaat lijk jij het meeste op en op welke zou jij het meeste willen lijken?
Ik vergelijk mezelf nooit echt met kandidaten, maar ik denk dat ik het meeste lijk op Rob Cesternino? Alletwee laten we geen moment voorbijgaan zonder ergens een (flauwe) grap over te maken, Rob houdt van RTV en heeft er zelfs zijn werk van gemaakt en als het op het spel van Survivor aankomt (want laten we eerlijk zijn, dat is mijn enige indruk die ik van deze mensen heb) denk ik dat we beiden redelijk rationeel denken, maar ook het gevoel hebben dat het een show is en een beetje entertainend moet zijn. Ik ben het in Amazon nooit oneens met Rob geweest ofzo. Maar ik vind dit wel een lastige vraag want ik ken deze mensen helemaal niet zo goed en ik weet niet of ikzelf ooit voor een show als Survivor gecast zou worden.
Meeste lijken op... Ik ben eigenlijk wel comfortabel genoeg met mezelf. Natuurlijk wil ik mezelf altijd wel verbeteren, maar ik ga die verbetering en inspiratie echt niet zoeken bij een stel op geld- en roemsbeluste mensen, want laten we eerlijk zijn dat zijn ze, zoeken
- Ben je een ochtend of avond mens?
Aangezien ik de ochtend altijd zoveel mogelijk probeer te skippen denk ik dat het wel duidelijk is dat ik meer een avond of zelfs nacht mens ben. Ik voel me ook nooit echt wakker voor 12 uur ofzo, tenzij er 's ochtends al wat leuks te doen is. En laten we eerlijk zijn: 's ochtends is er bijna nooit wat leuks te doen. 's Avonds en 's nachts daarentegen: niet te stoppen, KOM GAAN!!!! Slapen is voor apen!!!!
Dus ja, avond mens...