Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
er zijn er ook maar 2 in de lucht tegelijk
euhm okeej denk ik . Hoeveel tijd denk je dat de zandstrooier nodig heeft? Kan ie ook een keer met drop strooien? Ik hou van drop .Misschien iets andere vragen?- Je plaatst vaak strips bij je posts. Welke strip is je favoriet?Nero plaatjes mogen niet meer van lukie - Luister je veel muziek? Zo ja, welke artiest vind je geweldig? Kurt Cobain - Waar komt het Trialks vandaan? Wordt het veel gesproken? - Ben je een echt nachtmens gewoon omdat je niet kan slapen? Of is er een andere reden dat je vaak 's nachts actief bent? Ben je een uil?neen een koevoet Niet alles opsparen hé, de bank kan elk moment vallen!
We want moreWe want moreWe want moreWe want moreWe want moreWe want moreWe want moreWe want more
Das eigenlijk nog niet zo'n slecht idee haha. Maar ik heb het nu even heel erg druk.
Oké dit moet ook even doorgaan. Ik heb even nagedacht, en misschien is het leuk alle mensen die eruit gestemd worden bij survivor. Met name de schaduwen, hier hun afscheidsbiecht te laten doen .Morgen kijk ik even of ik de aflevering hiervoor bij krijg .
heb nog geen vraag gezien
Zoals te merken is het op dit moment bij mij nogal chaos
protest! ik laat me niet afschepen Bjorrn Niehe terwijl de echt D*N hier rond loopt
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
606 gasten en 2 vaste bezoekers