Met de opmerking van Ville ben ik het helemaal eens, lees maar eens verder:
Ik vind het helemaal geen probleem om te wachten.
Ik wil best wachten, omdat ik vind dat er maar 1 kwis tegelijk zou moeten lopen, omdat het anders te verwarrend wordt, maar dat is mijn persoonlijke opvatting. Maar ik zie intussen dat er toch een andere is opgestart, terwijl ik met AVRON juist had afgesproken dat ik met dat slagzinidee zou wachten tot deze kwis ten einde liep. Niet met zoveel woorden, maar daar kwam het op neer. (zie antwoord 557 in dit topic, daar schrijft AVRON hier iets over).
Ik weet hoeveel moeite het kost om voor andere forummers 20 vragen te bedenken, omdat ik zelf die eerste ronde had gewonnen. Daarom begrijp ik ook heel goed dat de bedenker van die twintig vragen wil, dat het allemaal goed verloopt, en dat iedereen zich kan vinden in die ene regel die het juist zo lastig maakt: 1 vraag beantwoorden, en dan wachten tot iemand anders de volgende heeft beantwoord. Dat ik er gisteren een beetje te fanatiek mee omging, dat weet ik, en dat is ook nooit mijn bedoeling geweest. Dat het misschien verkeerd is opgevat, dat spijt me oprecht.
Maar het is dus juist het aardige van deze kwis, het houdt je aan deze site gekluisterd, en daar beleeft iedereen plezier aan.
Trouwens: die kwis van Giorgio en Little Creep, daar wisselden de spelregels steeds, het werd er gewoon allemaal niet duidelijker op, en daarom haakten ook steeds meer deelnemers af. Toen is Chriz vervolgens met dit heel leuke initiatief gekomen. Hetgeen eigenlijk als een eenmalig iets bedoeld was. Ik heb Chriz gevraagd of hij het goed vond dat ik als winnaar een volgende ronde zou samenstellen, en dat vond hij een heel leuk initiatief, als hij het niet leuk vond, had ik het niet gedaan, maar was ongetwijfeld iemand anders ermee gekomen.
Ik zal dan ook vertellen hoe ik aan dat idee van een super-ronde ben gekomen, maar dit staat ook eerder in ditzelfde topic: het leek me wel grappig om de winnaars van alle rondes het tegen elkaar op te laten nemen, de winnaar daarvan zou zich met recht Forum-expert mogen noemen. Dat was de achterliggende gedachte voor mij.
Op die manier is het gaan rollen.
Maar ik schreef toch ook, dat ik best wilde wachten, dat staat gewoon in mijn bericht. Het was gewoon een idee van mij om dit zo te doen,
Ik had dit slagzin-idee overigens al sinds april ofzo, maar er kwamen steeds andere dingen (kwissen van Giorgio en Little Creep, Forum Awards, en ik weet niet wat allemaal) tussendoor, dus ik heb mijn idee van die slagzin toen maar weer in de ijskast gezet.