Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 23488 keer)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #60 Gepost op: 21-10-2012, 00:44:08 »
Je kan de aflevering online bekijken: http://www.rtl.nl/xl/
Vanaf 22uur deze avond.
Als ik op de link klik en de aflevering wil bekijken, dan komt er bij mij op dat dit enkel in Nederland beschikbaar is. Ik kan enkel de losse fragmenten bekijken van de aflevering. Hoe kan je dan de aflevering bekijken? ???
Ik zou ze graag zien want ik vind het ook altijd irritant dat wij Belgen steeds tot maandag moeten wachten...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #61 Gepost op: 21-10-2012, 00:50:22 »
Als ik op de link klik en de aflevering wil bekijken, dan komt er bij mij op dat dit enkel in Nederland beschikbaar is. Ik kan enkel de losse fragmenten bekijken van de aflevering. Hoe kan je dan de aflevering bekijken? ???
Ik zou ze graag zien want ik vind het ook altijd irritant dat wij Belgen steeds tot maandag moeten wachten...

Ik kan ze wel bekijken vanuit België 


Vond het geen slechte aflevering.  Wel beetje minder dat vele blijkbaar niet weten hoe ze een boog moeten hanteren en ze bij een vasthoudende loper op de boog, de pijl niet hoeven vast te houden bij het aanleggen want dan trekken ze steeds de pijlen van de pees.
maar algoed dat ze een recurveboog hebben gekregen ipv een compound of er waren gewonden gevallen  ;D


« Laatst bewerkt op: 21-10-2012, 02:02:10 door reaver »

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #62 Gepost op: 21-10-2012, 03:00:33 »
Ja, maar goed ook.  :-\\

I-love-paars

  • Gast
Re: Aflevering 7
« Reactie #63 Gepost op: 21-10-2012, 09:31:28 »
Als ik op de link klik en de aflevering wil bekijken, dan komt er bij mij op dat dit enkel in Nederland beschikbaar is. Ik kan enkel de losse fragmenten bekijken van de aflevering. Hoe kan je dan de aflevering bekijken? ???
Ik zou ze graag zien want ik vind het ook altijd irritant dat wij Belgen steeds tot maandag moeten wachten...

Ja, ik vanaf nu ook niet meer. :(
Ze hebben het ingesteld dat het vanaf nu enkel te bekijken is vanuit Nederland.
Ik zat donderdagavond te wachten tot 22uur om te kijken en toen ik wou ging het dus niet meer.
Echt dom, de eerste 6 afleveringen gingen prima! Maarja ze hebben het nu aangepast.

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #64 Gepost op: 21-10-2012, 12:15:42 »
Ja, ik heb hetzelfde probleem! :(

Ik zat donderdagavond ook voor mijn computer te wachten totdat de aflevering op rtl verscheen, maar toen zag ik dat het plots enkel nog vanuit Nederland te bekijken is. Spijtig, want de vorige afleveringen hadden niet het label 'Alleen voor Nederland'.

Via google vond ik wel websites die ook de aflevering aanbieden, maar het ging steeds om een verwijzing naar rtl.

Ondertussen heb ik me al gespoild, want ik kon echt niet wachten tot maandag. :p

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 7
« Reactie #65 Gepost op: 21-10-2012, 12:19:04 »
Ik snap het ook wel. Als de kijkcijfers in België zo slecht zijn gaan ze er echt wel voor zorgen dat je de aflevering niet van tevoren kunt bekijken.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #66 Gepost op: 21-10-2012, 14:00:12 »
Ik heb geen probleem om de aflevering online te kijken vanuit België (zonet nog ff geprobeerd)

Welke browser gebruiken jullie?

Offline New Flame

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #67 Gepost op: 21-10-2012, 14:40:57 »
Mirakel! Toen juist probeerde ik het gewoon nog eens via RTL en nu lukte het wel! Ik ben op maandagavond gewoon niet in de mogelijkheid om te kunnen kijken en uitgesteld kijken duurt zo lang. Ik gebruik gewoon internet explorer. Zou het daar mee te maken hebben? :)

Mijn mening over aflevering 7:

We hebben nu een drietal topafleveringen gekregen achter elkaar, maar deze was wat minder, gewoon omdat er weinig spanning inzat. Fajah vond ik deze aflevering echt sympathiek, empathisch en slim, dus ze verdient een pluim. Het werd echt wel tijd voor Tess om eruit gestemd te worden; ze had beter moeten/kunnen spelen, zoals Fatima terecht vertelde op de eilandraad. Ik vermoed dat Fajah wel weer gaat winnen, tenzij ze heel veel pech heeft. Peggy is ineens een stuk interessanter geworden, want ik denk dat juist zij de 'zwevende kandidaat' gaat zijn in het spel, dus zij kan voor een omkering gaan zorgen.

Mooi momentje: Min Hee en haar ketting. En het gesprekje tussen Min Hee en Joke wees er op dat ze volgens mij wel meer tactisch inzicht hebben dan Tess (gelukkig). Geen idee hoe tactisch Paul kan zijn, maar hij en Min Hee hebben dan ook tot nu toe het minst aantal eilandraden meegemaakt. Ik ben eigenlijk heel blij dat zij bij de herindeling van de kampen niet meer bij het pokertrio zaten. Gene en Ruud zullen sowieso wel op hun hoede zijn, zeker na hun bezoekje aan de mangrove.

De preview maakte me wel heel nieuwsgierig. Volgens mij moet er positief en negatief gestemd worden. En in dat opzicht kan misschien dan al het pokertrio verbroken worden.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #68 Gepost op: 21-10-2012, 23:15:17 »
Ik gebruik gewoon internet explorer. Zou het daar mee te maken hebben? :)

Ik denk eerder dat het met je ip-adres te maken heeft. Daaruit kunnen ze afleiden waar je vandaan komt.
Geniet nooit met mate...

Offline Vinkje

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #69 Gepost op: 22-10-2012, 15:09:22 »
Christiaan=Christophe ;)
_____________________________________________________________________________________

Lig je daar wakker van dan?????Als het beestje maar een naam heeft.

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #70 Gepost op: 22-10-2012, 15:49:55 »
Christiaan=Christophe ;)
Het was natuurlijk meer zo van..

"Wilt u ook dat Christophe de Expeditie verlaat? SMS dan Christ AAN naar 5353 of bel naar 0900-6789."

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #71 Gepost op: 22-10-2012, 16:25:42 »
_____________________________________________________________________________________

Lig je daar wakker van dan?????Als het beestje maar een naam heeft.

Heeft het ook. Namelijk Christophe.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Aflevering 7
« Reactie #72 Gepost op: 22-10-2012, 16:39:20 »
_____________________________________________________________________________________

Lig je daar wakker van dan?????Als het beestje maar een naam heeft.
Nee, daar lig ik niet wakker van. Ik bedoelde het alleen maar om je te helpen, vandaar ook die ';)'
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline sunray

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #73 Gepost op: 22-10-2012, 23:53:58 »
Niet de meest spannende aflevering, maar wel interessant als set-up naar de samensmelting toe.

Misschien toch wel beter dat Fajah het duel won: ze ijkt me slimmer en tactischer te spelen dan Lodewijk het kon spelen. Lodewijk wou wel tactisch spelen, maar kon de grootste dreiging niet doorzien. Fajah toonde deze aflevering vooruit te kunnen denken. Ik denk ook niet dat ze hoegenaamd niet verbaasd was over het feit dat het gele team terugkeerde. Het is niet 100% uitgesproken, maar Peggy heeft er naar gehint. Het gesprekje tussen de broers en Fatima in het water in de mangrove na het verlies van de proef hebben we niet volledig gezien, maar ook hier zit een hint. En dan Fatima's excuses tegen Fajah waarom ze hadden verloren. Ze probeerde het amper te verbergen. Om dan over hun traagheid tijdens de proef en het absolute geklungel met het boogschieten maar te zwijgen. Het lag er zo vinger dik op. De enige die het niet door heeft lijkt me Tess. Ik hoop dus ook dat Fajah wint van Tess. Tess heeft het ook toegegeven op de Eilandraad, haar tactische grenzen heeft ze bereikt. Ze kan niet puur tactisch en harteloos spelen. Ze wil er in mijn ogen amper aan denken of mee geconfronteerd worden: dat biechtstoel gesprek met Fajah was er een prachtig voorbeeld van. Het is niet dat ze het niet beseft, maar ze wil het niet verwoord horen, zodat ze in een soort ontkenning kan blijven.

Ik vond het bezoekje wel slim en interessant van Ruud en Gene. Goed dat die twee wat meer beginnen samen te werken. Het was wel op de gezichten te lezen van het pokertrio dat ze dat bezoekje super vervelend vonden. Nu lagen al hun kaarten op tafel: in die zin hebben ze nu dus een miserie op tafel moeten spelen, terwijl ze maar de kaarten hadden voor een kleine miserie. Ik ben ook benieuwd of Ruud en Gene iets hebben verteld tegen de anderen aan het strand. Paul's biecht lijkt wel te hinten dat het doorverteld is geweest, maar niet genoeg. Ik geloof wel dat Gene Joke hierover wel zou inlichten. En het lijkt me het beste dat ze een strategie opzetten met hun nieuwe rood kamp om dat trio te breken zo snel ze kunnen.

Het bezoekje is ook wat het pokertrio heeft doen laten besluiten op Tess te stemmen. Tess heeft te veel haar hartje laten zien naar Ruud toe. Fajah hield zich veel meer op de achtergrond. Het is beter om zolang mogelijk te kunnen observeren voor haar vóór de samensmelting.

Ben benieuwd of de anderen een tactiek hebben voorbereid voor het pokertrio en dat Fajah wint van Tess.

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #74 Gepost op: 23-10-2012, 12:38:49 »
Ik hoop dat Fajah wint, omdat ze daarna meer tactisch kan spelen dan Tess. Tess snapt van het hele spel geen bal.

Ik mag toch hopen dat de rest nu en masse gaat stemmen op (iemand van) het pokertrio. Als ze dat nu niet doen gaan ze een voor een naar de slachtbank. Wat dat betreft heeft het pokertrio misschien iets te vroeg hun troefkaart ingezet.

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #75 Gepost op: 23-10-2012, 20:54:25 »
Zag net een voorstukje voor donderdag... er zit toch een addertje onder het gras weer... mogelijk een afvaller terug?

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #76 Gepost op: 23-10-2012, 21:36:03 »
Is dat voorstukje te vinden ergens op internet???
Een afvaller terug??
Je maakt me nieuwsgierig.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #77 Gepost op: 23-10-2012, 21:38:07 »
Mirakel! Toen juist probeerde ik het gewoon nog eens via RTL en nu lukte het wel!
Bij mij werkte het ook opeens toen ik het gisteren nog een keer probeerde! :D
Bij deze nog mijn mening over de aflevering:

Ik vond het persoonlijk een saaie aflevering, de saaiste tot nog toe. Ik vind het dit jaar echt een leuk/boeiend seizoen, maar deze aflevering ging enkel over complotten... ::)

Ik vond het echt erg jammer voor Lodewijk. :( Ik hoopte echt  dat hij zou winnen. Dan hadden we leuke televisie gekregen denk ik. :P Mja, je zag wel dat ie er niet helemaal bij was... Niets af aan de prestatie van Fajah, hoor. Erg sterk prestatie van haar om duel na duel te winnen. ::ok::

Jammer voor Tess dat ze werd weggestemd, maar geheel onverwacht was het niet, natuurlijk. Ik gun het zowel Tess als Fajah om door te gaan, mja, nu Fajah al haar duels gewonnen heeft verdient ze eigenlijk ook wel om die laatste ook gewoon te winnen en door te gaan naar de samensmelting. :) Maar wordt het Tess, ook goed voor mij. :)

Dat ze zomaar mogen gaan buurten vind ik ook maar niks. ::ohno::

Ik ben ook absoluut geen fan van het pokertrio. Ik denk dat de ogen van de anderen nu wel geopend zijn en dus gaan ze nu hopelijk minimum één van hen weg stemmen, zodat ze op z'n minst toch al iets minder sterk staan. Maar wat mij betreft mogen ze er gewoon alle 3 uit.
Ik vond het op zich wel 'mooi' van Christophe dat hij eerlijk toegaf dat hij degene was die de theoriëen had uitgedacht, maar da's dan ook het enige.

Alleszinds, ik ben heel benieuwd om te kijken hoe alles verder zal gaan verlopen. Het wordt nog heel interessant en spannend denk ik. ::ok::
Trouwens, ik ben ook wel benieuwd of de mangrove nu in het verdere spel nog een rol zal gaan hebben...
« Laatst bewerkt op: 23-10-2012, 21:40:21 door Bubbles »
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #78 Gepost op: 23-10-2012, 21:40:25 »
Is dat voorstukje te vinden ergens op internet???
Een afvaller terug??
Je maakt me nieuwsgierig.


Geen idee... zag hem nu net weer op rtl5. Denk toch dat het wat anders is... je zag eers de strijd met Fajah en daarna sprak Dennis over een addertje onder het gras tegen de andere kandidaten,....

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 7
« Reactie #79 Gepost op: 23-10-2012, 21:41:20 »

Geen idee... zag hem nu net weer op rtl5. Denk toch dat het wat anders is... je zag eers de strijd met Fajah en daarna sprak Dennis over een addertje onder het gras tegen de andere kandidaten,....
ja er gaat nog iemand afvallen als het goed is ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human