Auteur Topic: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]  (gelezen 20667 keer)

Offline planetwave

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #20 Gepost op: 14-09-2012, 20:03:52 »
Ik hoop dat ze het nog ver schopt al vrees ik dat ze op een of andere manier 'te jong' is en het haar aan levenservaring mankeert misschien door het fanatieke turnen. Zo zagen we haar wenen met Fatima in een of ander stukje van volgende aflevering en deze week breekt ze ook met het verzamelen van die kokosnoten. Ik had echt met haar te doen, de tegenstrijdigheid in het verhaal; haar moeder verzamelde kokos om te overleven en nu doet zij hetzelfde maar voor een spel...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #21 Gepost op: 15-09-2012, 00:24:24 »
Ik vrees nu toch een beetje voor haar. Volgende week huilt ze weer en meestal is dat geen goed teken. Ze maakte bij de proef volgens mij ook een lelijke val die in beeld gebracht werd, dus ik weet het niet hoor.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #22 Gepost op: 20-09-2012, 21:46:28 »
Volgens mij valt ze hier veel mensen tegen  ::hypocriet::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #23 Gepost op: 20-09-2012, 21:47:18 »
ja dat valt ze inderdaad. Het lijkt er op dat ze de Dennis prijs gaat winnen dit jaar. Ik vond haar zo geweldig maar nu huilt ze aan één stuk door.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Kalaydowscoop

  • Forumlid
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #24 Gepost op: 20-09-2012, 21:48:34 »
Ik vind het een goede aflevering voor haar. Het kan haar natuurlijk de kop kosten omdat ze een zwakte laat zien, maar desalnietemin krijgt ze veel steun van haar kamp

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #25 Gepost op: 20-09-2012, 21:49:04 »
Nou sorry hoor, ik vind wel wat verschil met Dennis. Blijkbaar vallen alle sporters in zo'n gat (zie reactie Fatima) en dan zit zij ook nog eens een keer op zo'n eiland om dat mee te maken. En ze zet voorlopig wel door, ondanks alles.  ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #26 Gepost op: 20-09-2012, 21:54:32 »
Timing van deelname is denk ik te kort na het stoppen met topsport, ze heeft nog niet de tijd gehad om het te verwerken. Zonde want ze is supergoed: kracht, vechtersmentaliteit in de proef, sociaal.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #27 Gepost op: 20-09-2012, 21:55:41 »
Precies. Als ze met een volgende editie had meegedaan was het denk ik wel wat makkelijker voor haar geweest.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #28 Gepost op: 20-09-2012, 21:59:16 »
Timing van deelname is denk ik te kort na het stoppen met topsport, ze heeft nog niet de tijd gehad om het te verwerken. Zonde want ze is supergoed: kracht, vechtersmentaliteit in de proef, sociaal.

Volgens eigen zeggen heeft ze dat verwerken steeds aan de kant geschoven want in B had ze steeds wat te doen. Nu heeft ze er alle tijd voor. Tot nu toe lijkt niemand van haar kamp haar dit kwalijk te nemen. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Silk Nightwalker

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #29 Gepost op: 20-09-2012, 23:28:12 »
Het is haar ook niet kwalijk te nemen, maar toch ben ik bang dat zij als eerste op gaat geven. Ze heeft al overduidelijk gezegd dat ze er geen zin meer in heeft. Dat ze de proef alleen maar won voor haar team en ook alleen maar blij was dat ze gewonnen had omdat het team blij was. Niet voor haarzelf.
Stel er komt een teamwissel volgende week en zij komt in de mangrove terecht, dan denk ik al helemaal dat ze het voor gezien zal houden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #30 Gepost op: 21-09-2012, 01:05:26 »
zo down en dan toch die proef keihard winnen ::ok::, respect.
Ik vrees wel dat ze de samensmelting niet gaat halen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #31 Gepost op: 21-09-2012, 13:00:22 »
Tja, dit was wel een beetje een gemengde aflevering voor Aagje. Iedereen begrijpt haar natuurlijk en ze blijft een lieverd, maar ze zit nu wel een beetje op het randje met hoeveel geduld iedereen (vooral de kijkers) nog met haar heeft als ze zoveel blijft huilen.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel een beetje gemanipuleerde televisie. Van Kamp Zuid zagen we vrijwel alleen maar Aagje-gerelateerde fragmenten, de reacties van de anderen hierop en het ninjaspel. ;)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #32 Gepost op: 21-09-2012, 13:20:36 »
Respect voor Aagje en wat ze bereikt heeft en zo, maar ik hoop dat we toch ook nog wat anders te zien krijgen dan alleen maar een huilende Aagje.

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #33 Gepost op: 21-09-2012, 13:41:31 »
Ik denk dat ze zich weg laat stemmen bij de eerste gelegenheid.

Volgens mij is het ook best heftig, die conclusie die ze trok: "dit is gewoon niet belangrijk genoeg om zo diep te gaan." Alsof je jezelf ineens niet meer blijkt te kennen als het "topsporter zijn" wegvalt.

Offline willy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #34 Gepost op: 21-09-2012, 13:43:20 »
Ik denk dat ze zich weg laat stemmen bij de eerste gelegenheid.

Ik weet niet of dat zomaar gaat. Het is in dergelijke gevallen wel eerder gebeurd dat er dan alsnog iemand van het team wegmoet..

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #35 Gepost op: 21-09-2012, 17:07:13 »
Ik weet niet of dat zomaar gaat. Het is in dergelijke gevallen wel eerder gebeurd dat er dan alsnog iemand van het team wegmoet..
dat was alleen omdat Freddy niet naar de grot wou. Maar met Do is het toen wel gelukt omdat ze wel naar de grot ging. Het enige wat Aagje dus hoeft te doen is zich weg laten stemmen en dan het duel expres te verliezen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #36 Gepost op: 21-09-2012, 18:19:43 »
O ja, dat duel. Is dat meteen na de eilandraad?

Misschien geeft ze ook wel gewoon op. Hoop het niet!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #37 Gepost op: 21-09-2012, 19:30:06 »
dat was alleen omdat Freddy niet naar de grot wou. Maar met Do is het toen wel gelukt omdat ze wel naar de grot ging. Het enige wat Aagje dus hoeft te doen is zich weg laten stemmen en dan het duel expres te verliezen.
Hè hè, er valt een kwartje bij mij. Door de mangrove is het beetje uitgesloten dat een kamp een proef gaat 'tanken' om iemand naar huis te krijgen. Dat is volgens mij wel eens gebeurt,dat een kamp express verloren of vergis ik me nu?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #38 Gepost op: 23-09-2012, 23:21:06 »
Fantastische prestatie in de proef: heel knap gedaan! ::ok::

Het gehuil wordt geleidelijk aan wel een beetje irritant, ze moet zich nu vlot gaan herpakken.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aagje Vanwalleghem - [Kandidaat BE]
« Reactie #39 Gepost op: 24-09-2012, 14:54:04 »
Afgelopen proef was perfect voor haar. Nu maar hopen dat ze weer voldoende moed voor de rest van het spel uit deze prestatie heeft geput.
Ich bin ein Bärliner!