Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Is wel een enorme hoeveelheid ene-oor-in-andere-oor-uit muziek Houd zelf alles bij door cijfers te noteren [anders vergeet ik alles weer], en daar zit toch wel een dalende lijn in. Misschien zijn mn oren gewoon een beetje moe Ongeveer halverwege, en hoogste zijn enkele 8'en. Dus het is niet dat ik elk nummer een onvoldoende geef hoor
Weet ik. Maar ik ken grofweg.. 2/3 niet. Dus ik vergeet vrij snel wat ik allemaal wel en niet goed vond.En als je dan toch bezig bent met wat ordenen, kon ik maar beter meteen alles becijferen leek me zo
ik heb er al naar gekeken, maar ik heb het probleem dat ik zo slecht ben in titels en artiesten hier staat dit weekend Slam!TV veel aan, en als een leuk liedje langs zie komen probeer ik de titel te onthouden, en mijn lijstje is groeiende inmiddels
Ah okee, ik ben benieuwd wat jouw top 15 zal worden
Ik heb ook zon flauw vermoeden dat Adele gaat winnen
maar het meeste is gewoon verschrikkelijke herrie...
Ik vond het een typische 6.6 heb ik gedefineerd als: dertien in een dozijn, ene oor in, liefst andere oor uit: vaak inspiratieloos en herhalendHet is alleen dusdanig saai en onopvallend dat ik me er niet aan erger - wat nodig is voor lagere cijfers
ja ik ben bezig, maar ik zie het niet zitten om het zo aan te pakken als HDD, dus ik wacht gewoon tot ik op radio of tv leuke liedjes langs hoor komen, en dan komt die in mijn lijstje. Ik heb er nu 7 staan bij goed, en ook zoiets bij wel ok....
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
850 gasten en 9 vaste bezoekers