Trouwens mollenvanger. Je doet het erg leuk hoor! De eerste paar rondes waren prima als forumspel. Erg leuk zelfs. Alleen de laatste 2 iets minder, maar das mss een tip voor ihvh 3,0
Dankjewel
En ja inderdaad niet elk spel is misschien even geschikt om te spelen, het is voor mij ook proberen(aangezien dit ook mijn eerste forumspel is
) dus ja dat ik dan soms 'op mn bek kan gaan' met een bepaald spelidee neem ik op de koop toe, aangezien het allemaal proberen is. Ik doe het tenslotte voor jullie, die dol zijn op spelletjes (net als ik trouwens) en zolang jullie er plezier aan beleven beleef ik er ook plezier aan!
, en dat is voor mij een belangrijke motivator, zelfs al loopt het af en toe niet zoals het zou moeten.
Toen ik de uitleg van deze ronde postte waren de reacties erg positief, alleen nu blijkt deel 1 in de praktijk niet helemaal te werken, door het gebruik van pb, internet etc. En inderdaad het leukste is als dingen spontaan gebeuren, zo zag ik de ronde ook voor me, maar niet alles wat op papier leuk is, blijkt in het echt te werken
Overigens het tweede deel van letterbrij wordt wel goed speelbaar. Is het een idee(en jullie moeten eerlijk zeggen of jullie dat een probleem vinden) als we het eerste deel vergeten, en gewoon het tweede deel als de ronde letterbrij zien?
(dus dat het andere team dit eerste deel niet eens meer speelt, aangezien we dan vermoedelijk in dezelfde situatie belanden?)