Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Totaal aantal stemmen: 23
Sorry zit ik bij HDD in het team? Ben t ff kwijt o.a. door de switch laatst.
Oh dus dat spel wat laatst ineens snel gespeeld is wat ik gemist had was mijn team? Okee. xD nouja.
Het is aan HDD om te bevestigen dat zij voor alle 24 gaan spelen, zo niet mag hij met een ander aantal noemen. En anders mogen jullie beginnen. Let op er moeten steeds 2 mensen tussen een poging zitten. (D*N- HDD - Molow - D*N)
Wie weet gaat het wel mis.. maar vooruit, als zij echt de 24 halen, krijgen jullie er 3 punten bij. (al is het bij het echte ik hou van holland ook zo dat er soms vragen van 18 en 21 zijn bijvoorbeeld) maar daar bieden ze nooit op alles, dat maakt het lastig
zet dan maar 21 in HDD
maar molow zit niet in ons team .ja maar er is op wikipedia gewoon een lijst met alle karakters. Protest! Dan kunnen we net zo goed 21 zeggen want die 3 doen er dan niet toe! Oftewel stel we zetten in op 24 en we komen niet verder dan 21 dan krijgt het andere team de punten maar hebben we de drie punten waar we toch niets aan hebben verkloot . zet dan maar 21 in HDD
vind het goed -- Niuno, Daisy en Pjotr ook on-board?
PROTEST
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
974 gasten en 5 vaste bezoekers