Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Totaal aantal stemmen: 23
Ik had iets totaal anders in m'n hoofd. Ik benieuwd of het goed is.
Mijn eerste gedachten gingen uit naar de Euro-crisis. Maar wie zouden de grote vier dan zijn? Italië, Frankrijk en Duitsland. Dat zijn er samen maar 3. En als je Merkels postuur voor 2 wil tellen, kom je wel op 4... maar daar staat tegenover dat Sarkozy maar een klein iel mannetje is.Mijn antwoord is de Klimaattop in Durban. Het hangt van de vier grootste vervuilers af of de top zal slagen of niet. De EU en ondertussen China hebben al toegezegd verregaande stappen te zullen ondernemen.
Maakt niet uit, Hulpdakdekker draait straks 100 punten met het rad en dan winnen we alsnog
Alles hangt af van grote 4Ik dacht eerst dat dat de titel was van een recensie over Ik hou van holland 2.0. Waarbij de titel natuurlijk sloeg op het team van Nieky.Bij nader inzien gok ik op de 4 grote steden van Nederland. Deze 4 willen dat hun inwoners net zo veel geld terugkrijgen van hun energieleverancier als zij zelf duurzaam stroom opwekken.Dat misschien...
ik dacht even dat er stond; welk bericht hoort er bij deze krop? Ik dacht van huh, is dit een vraag voor Niuno?
Jeroen heeft toch ook altijd een hoge eigendunk. Kan ik dat ook wel gaan doen Weet deze namelijk ook weer Wedden dat ik die van mij dalijk niet weet :p
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
965 gasten en 8 vaste bezoekers