Dankje Linda voor deze geweldige opening ! Het belooft een fantastische show te worden, maarja met dit team wat ik bij elkaar heb weten te sprokkelen is van spanning al nauwelijks meer sprake natuurlijk .
Als eerste heb ik DE man van het songfestival weten te strikken. Als er iemand verstand heeft van showbizz, actualiteit en muziek dan is het hij wel. Ieder jaar weet hij alle fantastische songfestivalnummers te beoordelen, en zorgt voor een waar spektakel.
En nou hebben we even een dealtje gemaakt dat hij nu langskomt en mijn liedje dan wint bij de kersteditie. We hebben het natuurlijk over…….
ADDIE Daarnaast hebben we de man die alles weet over auto’s, Den-Haag en sport ! Wat samen met Addie natuurlijk zorgt voor een geweldige variatie binnen dit team. Hij is bekend van RN autowereld, de zwakste schakel en is een groot fan van Feyenoord. Na gister twijfelde ik nog eventjes of ik hem zou uitnodigen, maar we kunnen natuurlijk niet zonder hem ! Hand in hand kameraden, hier is
LdHmolletje Deze dame weet alles over goede muziek, is fan van goede bands als the script, foo fighters, lifehouse , snow patrol en natuurlijk Coldplay. Daarnaast is ze bekend van de medeforummersquiz, het traagste woord en de virtual mole. Van sport heeft deze dame zeker ook verstand, en vormt samen met LdHmolletje een fantastich duo. Bovendien gaat ze de teamcaptain van de overkant inderdaad gewoon verslaan in de toto ! We hebben het natuurlijk over de enige echte RN-diva. Hier is
Daisy Tja, dan heb je al mensen die verstand hebben van muziek,sport en showbizz, en dan mist er eigenlijk nog maar 1 ding. Iemand die verstand heeft van de ( Nederlandse ) taal. Daarom is hij speciaal voor deze show vanuit het verre zuiden ( of Noorden ) naar de studio gekomen om dit team te versterken met zijn taalkennis. Hier is de enige echte humoristische taaldeskundige
Jann !