Uma 55!
En nu? Wat moeten we nu doen?
Vooral niet panikeren. Rustig blijven! Hou je rustig, rustig, rustig, hou je rustig kalm en stil. Oke niet stil zijn, dat hoeft niet, want wie ben ik om jou te laten zwijgen. Ik ben je moeder niet Frenkie. Gelukkig ben ik sowieso geen moeder, want anders... nou ja die gimmick laat ik verder maar achterwege. Maar ja, nee rustig en kalm dan komt alles goed. We gaan er gewoon even over praten, dan komen we er wel uit. We zouden natuurlijk een poll kunnen houden, maar ja, waarom zou je een poll houden als dit topic in feite ook al een soort poll is? Nee dan kunnen we beter even diep in- en uitademen en dan samen tot rust komen. Het was een intens gevecht tussen Uma en Anke, gewonnen door de Uma aanbidders. Uma 55! Dat klinkt als de naam van een band. Over bands gesproken, K3 heeft ooit nog een liedje gemaakt over haar, wist je dat? Uma's aan de top *rent weg*, maar goed, ik neem weer een zijweggetje. Wat soms trouwens handig kan zijn, want stel je voor dat een zijweg nu sneller is dan rechtdoor, ja waarom zou je dan een rechtdoor gaan als een zijweg sneller is? Alles kan en moet zoveel efficienter. Je hebt bijvoorbeeld ook wel eens van die mensen die hele lul verhalen typen om hun punt te maken, zonder een punt te zetten. Interpuntie heet dat (pun(t)) intended *rent weg*, maar wat ik dus zeggen wilde was dat je soms van die mensen hebt die echt veel heel heel heel veel praten om hun punt te maken, zonder dat je weet waar ze eigenlijk naartoe gaan met hun verhaal. Dat je denkt van nou zeg, kom eens tot een slotsom. Maar ja, wat als je nu en niet goed bent met woorden en ook niet met cijfers? Dan wordt het wel heel lastig om tot een slotsom te komen. Dan is het plus en minus topic ook niet de ideale plek om te zijn. Wie dit leest is gek trouwens. Of dat je denkt nou ik moet nu dus Manu in het kwadraat nemen, geloof me, dat wil je niet. Het is een lieve vrouw, maar in het spel zou ik me aan haar ergeren. En dat je dan de wortel neemt van Sven (oke dat klinkt raar), maar wortelen heeft die jongen nodig he. Voor op zijn kinderboerderij die hij begonnen is. En dat dan weer keer het aantal roosjes dat Philippe van de taart gesnoept heeft. Over Philppe gesproken, het is maar goed dat Alberto uit Samson en Gert niet meedeed met die opdracht. Anders had die de hele taart in één keer opgegeten, gevraagd om nog meer taart en hadden we meteen geweten wie de mol was. Dan had hij dag allemoóóóóóóoól (in plaats van dag ieeeeedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen) moeten zeggen. Maar zo ver is het niet gekomen. Alleen wat ik dus vragen wilde... nu ben ik even mijn vraag kwijt...
Weet iemand een nieuw onderwerp voor +/- ?