Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Dat is helaas... fout. Suske is eigenlijk helemaal niks van Wiske; hij was een weesjongen (familie van Sus Antigoon) die op het eiland Amoras werd geïntroduceerd. De enige echte broer van Wiske is Rikki (zie: Rikki en Wiske in Chocowakije), alleen vond men hen uiteindelijk niet echt geschikt voor de strip. En zo werd Suske geïntroduceerd.
De volgende vraag is voor Starlight voor 20 Euro in de categorie GESCHIEDENIS:Wie was de Zonnekoning? (let op: naam + nummer)
Ik weet m ook en ik zit er nog in, dag MC
Maar ik ga voor Lodewijk de 14e.
Het juiste antwoord was Red John.
Volgende vraag voor Bjorrn in de categorie 'LITERATUUR':Wie schreef het gedicht over 'Lorelei'waarvan de eerste regels: "Ich weiß nicht, was soll es bedeuten,Daß ich so traurig bin" zijn?
Deze had ik geweten En dat terwijl ik niet vaak the mentalist kijk Ich habe kleine Ahnung Misschien heeft Marco Reus het wel geschreven nadat hij door zijn blessure niet mee kon doen op het WK
Ich habe kleine Ahnung Misschien heeft Marco Reus het wel geschreven nadat hij door zijn blessure niet mee kon doen op het WK
Oooh dat weet jann Ik weet het niet eens XD. Alhoewel ik een sterk vermoeden heb
uit de onuitputtelijke bron van triviale kennis
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1011 gasten en 6 vaste bezoekers