En de Zwakste Schakel, Volgens de statistieken zou
de Zwakste Schakel zijn, maar vinden jullie dat ook?
pac, sorry deels ook taktische
Tja,
Pac heeft al 5 fouten... wat betekent dat hij toch echt de zwakste schakel is.
Mijn zwakste schakel van vorige week was niet zo blij met mijn stem geloof ik, maar jammer dan, banken omdat je bang bent dat je een antwoord niet weet vind ik een teken van zwakte. Toch kies ik deze weer een andere deelnemer en dat is
Pac. Hij heeft de meeste fouten tot nog toe gemaakt.
MolbelgMolbelg is te zwakste schakel deze week.
Pac, meest gemaakte fouten
Zwakste stem gaat naar
Mollenvanger, omdat hij het vervelend vind als mensen stemmen op iemand zonder goeie rede, dus deze is gewoon voor de grap
Er waren drie mensen met twee fouten (Molbelg, MV, Pac) dus mijn stem moet naar één van die drie gaan. MV heeft 200 euro gebankt en aardig wat moeilijke vragen gehad, dus die geef ik het voordeel van de twijfel. Pac heeft de meeste fouten in totaal, echter, in deze fase van het spel vind ik leesfouten dodelijk, zeker als je de makkelijkste vraag van allemaal krijgt, mag dat gewoon niet gebeuren. Mijn stem gaat daarom naar
Molbelg.Molbelg: Hij heeft 4 fouten gemaakt en tot nu toe het minst bijgedragen aan de pot.
Samengevat
Molbelg: 4 Stemmen
MV: 1 Stem
PAC: 4 Stemmen
We hebben een gelijkspel, dus we pakken het handregelboek erbij:
- Bij gelijke stand bepaalt de sterkste schakel wie er afvalt
Dat betekent dus dat Stormpie mag bepalen wie er afvalt, Zodra zij dat heeft bepaald gaan we door. Graag in PM naar LDH & mijzelf