Helaas Miek
goed gespeeld en dank voor je deelname
Ik wil nog even reageren op twee motivaties bij de zwakste schakel, lang getwijfeld of ik dit moet doen, want anders word ik straks gezien als de zeurpiet van dit spel, maar goed..
Ten eerste:
1) Mijn zwakste schakelstem zou naar pac of miek moeten gaan als je naar het aantal fouten kijkt, maar Molbelg heeft naar mijn idee het een en ander opgezocht, dus voor deze ronde stem ik op hem.
Ik heb verder niks tegen Molbelg hoor
2) De zwakste schakel van deze ronde is Mollenvanger. Weliswaar beide vragen goed, maar hij bankt constant waardoor het bedrag niet kan groeien.
1) Ik snap best dat het een speltechnische stem is en dat je niks tegen 'm hebt, maar het is niet de eerste keer dat hij een beschuldiging van opzoeken naar zich toe geschoven krijgt. Ik heb totaal niet t gevoel dat er mensen zijn die opzoeken en vals spelen, beetje raar om (zonder concrete aanwijzingen) daarom op hem te stemmen, beetje l*llig eerlijk gezegd.
2) Niet omdat het een stem op mij betreft, sterker nog ik snap 'm wel, alleen afrekenen op banken is wel een beetje raar. Ik zal uitleggen waarom ik bank: ik sta als laagste bij de verdiensten omdat ik meerdere keren slechts een 20 euro vraag had voor mij (en daarin ben ik niet de enige tijdens het spel), dus zoek ik een manier om dat te compenseren en dat is d.m.v banken. Doe ik dat niet krijg ik of welke speler dan ook straks het verwijt te weinig te verdienen terwijl je daar niks aan kunt doen. Het blijft in dit spelletje namelijk zo dat elke speler is afhankelijk is van de plek in loting en wat er met het geld voor hem/haar gebeurt. Als je niet zeker bent van je zaak (maar dat is ook deels mn eigen onzekerheid...) dan is het toch alleen maar goed om bij voorbaat categorieën die je niet liggen te banken?
Nogmaals ik heb niks tegen de personen die die stemmen hebben uitgebracht, iedereen mag stemmen hoe en waarom hij wil, maar hopelijk zien jullie me nu niet als de zuurpruim van dit spel en krijg ik straks tig tegenstemmen omdat ik het voor een ander opneem en mn eigen mening over bepaalde dingen geef, ik bedoel het iig goed