Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Niet om MV te benadelen (was een moeilijke vraag, ik had hem niet geweten), maar waar ligt de grens van het goed beantwoorden van een vraag? Als het antwoord bijvoorbeeld Nederlands was en ik had Germaans gezegd, was het dan ook goed?
Kijk en daarom wilde ik niet dat MV zou banken.... want dan had ik dat kunnen doen. Dit zegt me helemaal niets. Ik denk er nog even over na. (En ik snap Jann wel)
Maar ik kan de vraag ook fout rekenen als je wilt Jann?
Ik ga gewoon gokken, so what. Mijn eerste ingeving: Verenigde Staten,
altijd al geweten dat die Jann een goede gozer was. Maar goed van mij mag het, als dat t eerlijkst is. Kunnen evt. ook vervangende vraag doen? of bij een volgende taalvraag duidelijk vermelden dat je de taal van het land wil hebben (Tsjechisch) en als ik dan Russisch zeg is het fout want Russisch is geen Tsjechisch
Ik krijg wel de leukste vragen he Carl Barks is het logischt, want hij bedacht ook Willie Wortel, Guus Geluk, Dagobert Duck, de Zware Jongens, etc.Even denken...Carl Barks
Had de categorie Strips er trouwens ook ingezeten als ik die de eerste ronde niet had aangedragen?
Pff.. even denken hoor, het is echt lang geleden dat ik Yahtzee heb gespeeld. Volgens mij is Yahtzee gooien 50 punten waard, en dan kleine straat, grote straat, full house etc. telkens 10 punten minder. Alleen welke is welke? Kleine straat is volgens mij 3 dezelfde, grote straat 4 dezelfde, is full house dan 2 van een cijfer en 3 van een andere? En hoeveel punten zou dat dan waard zijn... Zou het dan grote straat 40, kleine straat 30 en full house 20 zijn? Maar m'n eerste ingeving was eigenlijk 40 en dan grote straat 30 en kleine straat 20. Of misschien zijn het er toch 30. Of vergis ik me sowieso helemaal qua punten of wat een full house eigenlijk is Ik ga voor 40 punten.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
917 gasten en 2 vaste bezoekers