Wie is de Zwakste Schakel?
De stemmen:
Bjorrn: Schulz krijgt van mij het voordeel van de twijfel, omdat hij de honkbalvraag goed had. De achternaam van die wizzkid had ik ook niet geweten. Wawrinka had ik ook niet meteen gezien. Molcrazy heeft als Belg toch wel het nadeel dat hem gevraagd werd naar Nederlandse striphelden. En de Boeing 747 hoort iedereen toch wel weten te herkennen vind ik.
Omdat we nog maar in de beginfase zitten, zijn ieders sterktes en zwaktes nog niet erg duidelijk. Echter heeft één iemand verzaakt om een keer een vraag te beantwoorden en die persoon is bijgevolg op dit moment de zwakste schakel. Mijn stem gaat naar
Schulzde zwakste schakel voor mij is
Pac die eerst op €100 al bankt en de volgende vraag niet weet.
zwakste:
roylPac, sorry, sorry, maar Wawrinka
Ik moest iemand kiezen met één fout.
Schulz heeft geen antwoord gegeven op een vraag dus bye bye Schulz.
De zwakste schakel vond ik lastiger te bepalen. Toen heb ik maar gewoon in de tabel gekeken wie het meeste geld heeft verspild, en dat was
-RoyL- de zwakste schakel gaat naar
PacMijn zwaksteschakelstem gaat naar
Schulz, omdat hij er eenvoudigweg niet was om zijn vraag te beantwoorden.
Er waren natuurlijk een aantal gegadigden maar om bepaalde dingen af te straffen vind ik weer lullig. Ik ga deze voor
Schulz omdat hij de tijd voorbij heeft laten gaan maar wel de FTT stand heeft gepost…
De zwakste schakel is
Schulz. Hij gaf geen eens antwoord
Mijn stem voor de zwakste schakel gaat naar Schulz. Je beurt voorbij laten gaan, dat kan gewoon niet
Roy_L omdat hij volgens mij het minste gaat weten in de toekomst van het spel.
Dat maakt de eindstand van de 1ste ronde voor de Zwakste Schakel op:Bjorrn: 1 stem
Schulz: 6 stemmen
Pac : 3 stemmen
-RoyL-: 3 Stemmen
Schulz, je wist een vraag niet te beantwoorden en met 6 stemmen ben jij daarom de Zwakste schakel
Tot Ziens