Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
serie 1 foto 2 weet ik waarom N.N. gefrustreerd is.
Vind het schandalig amateuristisch - jullie lijken de Tour de France-organisators wel
Nogmaals bedankt Lukie. Ik dacht eerst dat het Prins Bernard Jr was (lijkt er sprekend op imo), maar ik kon de matchende foto niet vinden. Omdat het op een portretfoto leek, had ik die moeten vinden als het goed was, dus wist ik dat het fout was. Ik zat richting politiek te denken toen die post kwam en toen wist ik direct dat ik het bij onderwijs moest zoeken. Maar ik denk dat ik er sowieso wel bij de juiste persoon was uitgekomen.
*Hoopt dat Molard nog veel punten haalt
Protest ik wist 'm meteen omdat ie wethouder was in mijn woonplaats #hetisteproberen
Jann is op het moment nog een beetje aan het puzzelen met de laatste ronde, omdat we dus tegen een klein probleempje aanliepen We denken dat het nu wel lukt, maar daarvoor moeten er nog dingen aangepast worden. We proberen de vraag zo snel mogelijk te plaatsen natuurlijk Excuses voor het ongemak enzo
Tranquilo
Barman Doe maar een paar cocktails
De hoofden die je ziet zijn slechts deel van een schilderij waarvan een ander persoon de hoofdrol speelt. Die persoon zie je dus niet, maar die naam wil ik wel hebben. Beetje duidelijk zo?
goed lezen Daisy
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
957 gasten en 0 vaste bezoekers