Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
(1 voordeel: kan hidm geen vervelende opmerkingen meer tegen mij maken...
Daar heb ik dit spel echt niet voor nodig
Het zit me echt niet mee qua categorie, ik ga gokken en als het fout is word ik waarschijnlijk toch weggestemd (1 voordeel: kan hidm geen vervelende opmerkingen meer tegen mij maken...)Ik gok maar op Queen Elizabeth II van Engeland
Vraag 3: Categorie Aardrijkskunde voor Molbelg voor €20,-Wat is de hoofdstad van Laos?
Menen jullie dit echt? Is hier een iemand die het anwoordt weet zonder op te zoeken?
Ik, en ik wist het al voordat we de vraag bedachten
weet jij alle hoofdsteden van de wereld uit je hoofd ofzo ik ga nog even wachten met antwoorden misschien zie ik het antwoord nog op het journaal ofzo
Ik ken best veel hoofdsteden uit mijn hoofd. Die werden in Groep 8 in onze hoofden gestapt en om een of andere manier heb is ze altijd onthouden
In belgie moeten we ze enkel weten liggen, zo weet ik dat laos ondere andere naast myanmar ligt en volgens mij is het zelfs het land in azie met de meeste buurlanden...
Wij ook, maar dan ook de hoofdsteden erbij
Nooit gedacht dat ik dit ooit ging zeggen: spijtig dat ik nu geen nederlander ben
Ik weet hem ook
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1008 gasten en 3 vaste bezoekers