Ik wil graag nog even uitleggen waarom ik vind dat de discussies wel met elkaar te maken hebben. Mollenvanger kreeg namelijk binnen dit spel op bijna alles wat hij deed meteen commentaar, en dat begon best wel vervelend te worden. Vervolgens dient hij één keer een protest in, wat hij niet zo snel doet, en ja hoor, weer commentaar, dat de vraag niet eens zo moeilijk is. Maar daar ging het protest ook helemaal niet om, dus reageer ik daar op. En toen HIDM vervolgens die opmerking maakte over dat "binnenpretje" was er voor mij gewoon even een grens bereikt. Ook naar anderen zie wel vaker opmerkingen op dit forum staan waar ik me niet lekker bij voel, ook al is het dan misschien bedoeld als grapje. Vandaar dat ik in mijn reactie niet alleen inging op de opmerkingen in dit topic op MV, maar over dit soort opmerkingen in het algemeen. Ik vind het namelijk niet alleen vervelend als het om MV gaat, maar ook als het om anderen gaat.
En Daisy, die vraag was een hele andere ronde, dat ging om 4 foto's op volgorde zetten. In de 1e helft van elke ronde wordt er telkens maar één antwoord gevraagd, en kon MV het altijd proberen om een protest in te dienen. Hij heeft ook al meerdere keren gezegd dat hij er echt geen probleem van gaat maken als het wordt afgekeurd. Daarnaast vonden Tim en LdH het protest kennelijk wél serieus genoeg om in overweging te nemen en dat is wat telt hier. Of ze het zullen goedkeuren of afkeuren zullen we nog wel zien, maar daar hebben we als deelnemers of buitenstaanders van dit spel nou eenmaal niet zoveel over te zeggen.