Vorig jaar was ik op zuipvakantie aan de Franse kust met vrienden.
Dit jaar wil ik iets anders. Ik ben me aan het oriënteren om een reis in de Verenigde Staten te maken. Alleen. Nog niet definitief dus, maar het lijkt me echt geweldig gaaf. Op internet valt wel veel te lezen maar mensen spreken elkaar daar nogal tegen. De één zegt dat zelf regelen ideaal is want dan ben je eigen baas, de ander geeft de voorkeur aan een georganiseerde reis.
Het liefst zou ik iets van de oostkust en de westkust zien. Een optie zou zijn om naar NY te vliegen, een auto te huren en naar de westkust te rijden. Al twijfel ik daar wel een beetje over. Als je alleen gaat is het echt een heel stuk rijden en om toch een beetje aan een tijdschema te houden ben je misschien wel te moe om nog ergens wat te doen of te kijken. En het gaat uiteindelijk om de kuststreken waar veel te zien en te beleven is, niet het middengedeelte. Of heb ik het mis? Ik heb ook al gekeken naar een tussenvlucht en die zijn vrij goedkoop. Dat zou dus ook een optie zijn.
Iemand die hier ervaring mee heeft of iemand kent die zoiets zelf geregeld heeft?