Nieky, het is natuurlijk net wat je zoekt in elke genoemde plaats. Gaat het je om bezienswaardigheden of uitgaansmogelijkheden, of om andere zaken. Uitgaansmogelijkheden tijdens een rondreis, zoals je een interrailreis ook wel kunt beschouwen: ik zou er voorzichtig mee omgaan, want je wil de volgende morgen natuurlijk wel op tijd je verbinding kunnen halen (als je je complete reisschema niet in de war wil gooien).
Krakau: mooi centrum, ook best wel veel te zien (en als je het kunt inpassen in je schema: bezoek Auschwitz). Budapest en Wenen: veel moois te zien en te beleven.
Munchen: als je van grote hoogtes houdt: ga de Olympiaturm op......en vergeet vooral het centrum van de stad niet. Ik weet haast zeker (maar het is aan jou, uiteraard), dat je er ooit apart voor terug zal komen. Ik meen dat ik het eerder aangegeven had, maar ik ben beide keren dat ik in Munchen was, even naar het gedenk-monument voor de aanslag in 1972 geweest, waar toen de complete Israelische sportploeg werd gegijzeld. Er wonen nu studenten in het complex, van allerlei komaf.