http://www.youtube.com/watch?v=QPYcoeht63Min dit filmpje zitten een paar 'verdachte' dingetjes vindt ik.
-
Hannah: 'Ik vindt mezelf vooral een beetje... dom... ofzo.'In andere filmpjes zei ze dat ze het allemaal één groot schoolreisje vond en leefde op adrenaline. Het kán een tactiek zijn, om een beetje het onschuldige meisje te zijn maar stiekem de Mol.
-
Soundos: 'Echt waar? Ik begrijp het allemaal niet zo. Dat was mijn tactiek.'Dat zou ze niet zeggen als ze de Mol was, want dan verklapt ze haar tactiek, en er staan mensen naast die in de gaten houden wat er wordt gezegd, dus dat lijkt me niet. Tenzij ze wel de Mol is en het juist zegt om ons te laten denken dat ze de Mol niet is, omdat ze als ze het wel was dat niet zou zeggen. ;3
Maar die tactiek is zo moeilijk dat ik hem zelf geen eens snap, terwijl ik hem wel opschrijf xd.
-
Karin: 'Ik doe echt m'n best. En dan gaat het toch wel mis.'Een zinnetje om zichzelf niet verdacht te maken, ik doe echt mijn best, maar dan gaat het alsnog fout, ze doet zich dus voor als de hardwerkende vrouw.
-
PJ & Patrick: 'Follow the money' / 'Volg het geld.'Ze zeggen het allebei, maar ik heb geen flauw idee waarom ze het zeggen. Weet de presentator trouwens al wie de Mol is?
-
Miryanna: 'Karin kan heel goed zwijgen.'Dit zegt of wat over Miryanna, die als mol zijnde Karin verdacht probeert te maken, of over Karin als Mol, die goed kan zwijgen. Of het zijn gewoon beide kandidaten en Karin kan gewoon goed zwijgen xd.