leuke afl.
reg en saar gaan eten
reg en saar gaan op bed liggen
ze gaan het zwembad in
ze gaan douchen
ze gaan i n bad
ze gaan zich wegen
ze gaan opmaken
ze gaan weer eten
ze gaan naar bed.
Wij hebben zitten mee gniffelen thuis op de bank, die twee zaten zo verdiend en zo intens te genieten dat het bij ons op de bank thuis voelbaar was. Ik zweer het je, wij konden thuis bijna die garnalen proeven zo puur, intens en extreem waren die twee aan het genieten. Kan me dat gevoel zo voorstellen, zeker nadat je zag dat ze de bodem bijna uit de pan schraapten met een schelpje om nog iets te eten binnen te krijgen en dan in 1 keer instant satisfaction van al je zintuigen te krijgen: wauw! Volgens mij mis je een stukje inlevingsvermogen als je die scenes niet kan waarderen?!
Die Zsofi is wel een ratje hoor, met haar dealtje hier en dealtje daar en dan je niet aan je woord houden.
prima dat je voor je eigen gewin gaat maar maak dan ook geen deals!
Enneeeh die "FCUKing Hoeren" van Saar die kwam uit d'r tenen na een titanen strijd (ze had 18 kilo aan dat kleine lijfje hangen!) en die was zoo terecht! En daarna verstandig dat ze even het wat nuanceerde om die twee belgische hyena's tot bedaren te brengen. Ik hoop zooo dat Saar als winnaar uit het duel komt. Naast Sugar vind ik haar de beste en leukste Robinson.