Het is inmiddels wel duidelijk dat we Iwein, Regina & Antony collectief als de mentaal sterkste personen beschouwen.
Om verschillende redenen dan weliswaar.. maar ja..
Vooropgesteld: ik erger me lichtjes aan Iwein, om diverse redenen. (ik zal niet de enige zijn denk ik). Wat er ook gezegd wordt over 'slim het spel spelen', en 'wie niet sterk is moet slim zijn' blabla, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij wil winnen over de ruggen van anderen en ten koste van (bijna) alles. Nu denk ik zelf (ok dat is subjectief..) dat juist dat hem de nek om gaat doen.. (wens= vader van gedachte..?
) .. Hoe dan ook denk ik dat hij het sws in individuele proeven vwb immuniteit niet ver schoppen gaat, en daarnaast als er eenmaal een nieuwe kern/stabilisatie plaatsvindt na de samensmelting , het niet ver gaat schoppen uiteindelijk. (Persoonlijk zou ik het een aanfluiting vinden als hij de winnaar zou worden en nee dat heeft niets te maken met postuur want ik heb ooit Frank ook tot winnaar uitgeroepen al vanaf vrijwel het begin..- het gaat mij om mentaliteit in het algemeen).
Toch klopt het wel denk ik dat hij, Johnny Depp en Regina degenen zijn die het meest mentaal bezig zijn dit spelletje te spelen, erover na aan het denken zijn. ik wil niet beweren dat de rest dat niet doet, maar deze drie 'drijven' bijna op mentale kracht, om diverse redenen. Regina heeft daarnaast ook nog een fikse dosis uithoudingsvermogen en fysieke kracht. Dat geeft haar een zeker voordeel dat ze zeker nodig zal hebben nu de 'lulletjes rozenwater' opgestapt zijn.. Ach ze kan in ieder geval nu zeggen dat ze Dennis fair and square verslagen heeft daar waar ze in widm natuurlijk vanaf het begin een oneerlijke strijd vocht..
Dusss.. Go Regina.