Ik heb het gevoel dat er de laatste weken inderdaad niet wordt gestemd op basis van sympathie, maar op basis van sterkte. Zo zijn Sugar en Martine althans eruit gestemd geweest en dat verklaart waarom Tatiana zoveel stemmen krijgt, hoewel hierover de meningen verdeeld kunnen zijn. Waarom Anthony zoveel stemmen krijgt is mij een raadsel. Ik vermoed dat men op Saar stemt omdat ze haar als minder sterk zien in de proeven, opnieuw kan hierover gediscussieerd worden. Goed in de groep liggen heeft niet alleen met sympathie te maken, maar ook als sterk beschouwd worden en tot nu toe lijkt het alsof Sebastiaan, Regina en Zsofi als de sterken worden beschouwd in de uitzendingen en Anthony, Saar en Tatiana als de minder sterken (vandaar dat deze 3 laatsten stemmen krijgen). Zo zie ik het tenminste. Ik beschouw Anthony echter ook als een van de sterkere, dus dan heb ik te kiezen tussen Saar en Tatiana. Dan mag Saar van mij vertrekken, puur omdat Tatiana mij meer boeit met haar gekke uitspraken. Ik beschouw Saar als een van de zwakkere omdat ze toen zo onsportief reageerde omdat ze 3 stemmen kreeg. Dat is niet leuk, maar dat kan nu eenmaal gebeuren.
Sugar vond ik jammer, Martine niet. Maar waar haal je uit dat het lijkt alsof Sebastiaan, Regina en Zsofi als de sterken worden beschouwd? Alleen op basis van het stemmen? Ik denk daar dan anders over. Ik vind Zsofi overigens zelf niet sterk overkomen, gehaaid wel. Sebastiaan is in mijn optiek teveel bezig met iedereen te vriend te houden, die vind ik ook niet meer sterk overkomen(als hij dat überhaupt al was, ik vind hem best kleurloos, sorry).
Tatiana vind ik wel sterker overkomen, ik was echt geen fan van haar, maar ik heb haar de laatste afleveringen leren waarderen en ze hoeft van mij zeker nog niet weg!
Och Saar onsportief omdat ze 3 stemmen tegen kreeg en daarover mopperde? Heb jij vleugeltjes achterop, ik in ieder geval niet ik mopper ook weleens, dat maakt je een mens, toch?
Regina vind ik sterk, Saar heeft overigens mijn voorkeur, ook al vind ik Regina sterker. Maar Saar heeft voor mij gewoon meer kleur, that's all.
Verder vind ik het overigens het saaiste deel van ER ooit, mensenlief.